پرداخت بیش ازهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی کردکوی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: هزار ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی شهرستان کردکوی پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در سیصد و پانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل استان گلستان در کردکوی گفت: از محل اعتبارات سال ۹۸، تسهیلات رونق تولید، بازسازی و نوسازی و تبصره ۱۸ تا کنون در مجموع بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی شهرستان کردکوی پرداخت شده است.

او گفت: طی این مدت درخواست تسهیلات ۳۸ واحد تولیدی این شهرستان برای اخذ هزار و ۵۳۸ میلیارد ریال از محل طرح رونق تولید در کارگروه تسهیل استان مصوب و برای تکمیل فرآیند و اعطای تسهیلات به بانک‌ها ارسال شده که تا کنون ۱۶ واحد موفق به اخذ ۷۰۸ میلیارد ریال تسهیلات از این محل شده اند.

طلوعیان گفت: همچنین از محل طرح بازسازی و نوسازی، درخواست ۱۶ واحد با نیاز تسهیلاتی ۷۵۲ میلیارد ریال پس از تصویب کارگروه به بانک‌ها ارسال شده که از این محل نیز تا کنون به ۲ واحد ۳۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

او در خصوص وضعیت تسهیلات تبصره ۱۸ در شهرستان کردکوی نیز گفت: از این محل نیز به تنها درخواست مصوب کارگروه مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.