قهرمان ووشوی کشورمان:

رئیس جدید فدراسیون ووشو باید به کار گروهی اهمیت بدهد

آهنگریان گفت: ورزشکاران خواستار این هستند که رئیس جدید فدراسیون ووشو به کار گروهی اهمیت بدهد.

عرفان آهنگریان قهرمان ووشوی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو اظهار کرد: انتخابات به خوبی برگزار شد و صدیقی با اکثریت آرا توانست به مدت ۴ سال  سکاندار فدراسیون ووشو شود. به هر حال این اتفاق خوبی بود که شخصی مانند صدیقی که چندین سال در کنار علی نژاد بود و در همه موفقیت‌ها حضور داشت و تجربه بین المللی دارد رئیس فدراسیون شود. 

او ادامه داد: صدیقی مدیر جوانی است و این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم موفقیت‌های ووشو تداوم داشته باشد. خواسته ما ورزشکاران از رئیس جدید این است که مسیری که علی نژاد پایه گذاری کرده و باعث شده که ووشو به قله‌های جهانی و بین المللی  برسد را ادامه بدهد. موفقیت ووشو به مدیریت خوب فدراسیون، کادر فنی کاربلد، ارائه خدمات کادر پزشکی بر می‌گردد. علاوه بر این ورزشکار در صورتی که شرایط و امکانات فراهم شود به طور حتم می‌تواند پرچم کشور را به اهتزار در بیاورد. در مجموع این کار تیمی باید حفظ شود. 

رئیس جدید فدراسیون ووشو باید به کار گروهی اهمیت بدهد/ برای برگزاری لیگ به نفع ورزشکاران تصمیم بگیرند

ووشو بدون کار تیمی در مسیر سراشیبی قرار می گیرد 

آهنگریان افزود: اگر یکی از بخش‌های کار تیمی ووشو برداشته شود در آن صورت موفقیت‌های این رشته ورزشی  همانند سال‌های گذشته ادامه پیدا نمی‌کند و در مسیر سراشیبی قرار می‌گیرد.  

قهرمان ووشوی کشورمان درباره وضعیت تمرینات خود گفت: ما به خاطر شیوع ویروس کرونا نمی‌توانیم تمرینات گروهی انجام بدهیم، اما تمرینات هوازی و بدنسازی را به صورت انفرادی برگزار می‌کنم. البته ما ورزشکاران تعطیلی تمرینات و مسابقات را به فال نیک می‌گیریم  تا در کنار خانواده باشیم. ما به خاطر حضور در اردو‌های مستمر وقت استراحت نداریم، اما لغو مسابقات باعث می‌شود که  ریکاوری خوبی داشته باشیم و بعد از مدتی با آمادگی به رقابت‌ها برگردیم.  

سلامتی ووشوکاران برای برگزاری لیگ در نظر گرفته شود 

آهنگریان درباره برگزاری لیگ ووشو بیان کرد: به هر حال مسئولان فدراسیون قرار است درباره ادامه یا لغو لیگ ووشو تصمیم گیری کنند. من در تیم دانشگاه آزاد عضویت دارم و به نظرم باید تصمیمی درباره مسابقات گرفته شود که به نفع ورزشکار و خانواده اش باشد. همچنین سلامتی همه افراد از جمله ووشوکاران، داوران و مسئولان اجرایی مسابقات در نظر گرفته شود که خدای نکرده اتفاقی برای کسی رخ ندهد.  

قهرمان ووشو کشورمان درباره تعویق مسابقات جام جهانی و بازی‌های آسیایی گفت: به هر حال همه مسابقات ووشو در سال ۲۰۲۰ لغو شد و باید ببینیم که در سال ۲۰۲۱ چه تصمیمی گرفته می‌شود.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار