مرگ مرد ۶۱ ساله بر اثر سقوط از ساختمان

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: روز گذشته مرد ۶۱ ساله به علت سقوط از ساختمان در حال ساخت جان باخت.

مرگ مرد ۶۱ ساله بر اثر سقوط از  ساختمانآرتین کمالی مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، افزود: عصر دیروز این حادثه در محله بنی هاشم همدان رخ داد.

او با اشاره به آمار مرگ بر اثر حوادث کار در این استان، افزود: در سه ماهه نخست امسال یک مرد بر اثر حادثه کار جان خود را از دست داد که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال که ۵ مورد بوده، کاهش ۸۵ درصدی داشته ایم.

کمالی با بیان اینکه در سال ۹۷ در مجموع ۳۸ مرد بر اثر حوادث ناشی از کار جان باختند، اظهار داشت: متوفیان حادثه کار در سال ۹۸، ۳۶ مرد بود که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷، کاهش ۵.۲ درصدی داشته است.

او به آمار مصدومان حادثه کار اشاره و بیان کرد: در ۳ ماهه نخست امسال، ۹۴ مرد و در مدت مشابه سال گذشته، سه زن و ۶۹ مرد در مجموع ۸۹ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار دچار مصدومیت شده اند که آمار نشان از افزایش ۵.۶ درصدی مصدومیت دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: برخی از افراد پیش از بروز سانحه به علت بیماری از جمله سکته قلبی جان باخته سپس دچار سانحه کار می‌شوند که در معاینات پزشکی این موضوع رصد و مشخص می‌شود.

کمالی سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن را از مهمترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار عنوان کرد و یادآور شد: با رعایت نکات ایمنی می‌توان این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.