تشکیل١۴ پرونده در خصوص فروش املاک مازاد در فارس

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی فارس گفت: ١۴ فقره پرونده از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی در استان فارس تشکیل شده است.

 

تشکیل١۴ پرونده در خصوص فروش املاک مازاد در فارسبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بابک دایی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان فارس بیان کرد: یکی از برنامه‌های که دولت داشته تبدیل به احسن کردن املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی است و برخلاف سالیان قبل دولت در بودجه امسال در این خصوص نیز نسبت به تعیین هدف اقدام کرده است.

او، تصریح کرد: با توجه به مشخص شدن میزان فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی در بودجه سال ۹۹ از این رو سهم استان فارس نیز در خصوص فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی مشخص شده و کمیسیون مربوطه نیز در استان فارس ایجاد و با تشکیل جلسه نسبت به بررسی واحد‌های مازاد اقدام کرده که در این خصوص تاکنون ۱۴ فقره پرونده بررسی شده است.

دایی ادامه داد: بر اساس آنچه در قانون آمده است دستگاه‌های اجرایی برای مشخص شدن املاک مازاد باید نسبت به ثبت املاک مورد استفاده خود در سامانه سادا اقدام می‌کردند و پس از مهلت قانونی املاکی که ثبت نشده باشد به عنوان املاک مازاد تعیین تکلیف می‌شود.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان فارس افزود: بر اساس لایحه بودجه سال ۹۹ و برای مولد سازی نسبت به فروش ٨هزار میلیارد تومان و در راستای فروش املاک مازاد نیز ۴٠ هزار میلیارد تومان در دستور کار دولت قرار گرفته که سهم استان فارس در بخش فروش املاک مازاد افزون بر هزار و ٨۶۴ میلیارد تومان اعلام شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار