اجرای طرح‌های سرمایه گذاری با استفاده از ظرفیت موقوفات در زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح‌های سرمایه گذاری با استفاده از ظرفیت موقوفات در زنجان انجام می‌شود.

حجت الاسلام کرمی مدیر کل اوقاف زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به نقل از اوقاف زنجان،در جریان کلنگ‌زنی موقوفه امام رضا (ع) با اشاره به وجود ۲ هزار و ۸۰۰ موقوفه در استان زنجان بیان کرد: مشارکت مردم نسبت به وقف در استان بیشتر شده است.

 کرمی با اشاره به تاثیر وقف در خدمات اجتماعی بیان کرد: در خدمات اجتماعی باید بیشتر تلاش کنیم که خدمات دیده شود، چرا که اوقاف در این رابطه اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ساخت ۵۲ واحد مسکونی برای نیازمندان نیز خبر داد و گفت: در این رابطه نیز از مشارکت دستگاه‌های مرتبط بهره گرفته شده است.

کرمی از وجود چند روستای ۶ دانگ موقوفه در استان خبر داد و گفت: برای مثال هم اکنون در شهرستان ابهر و خرمدره چند روستای موقوفه داریم و در روستای خراسانلو ۱۷ معدن داریم.


وقف در حل مشکلات جامعه تاثیرگذار است

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترویج سنت حسنه وقف در ساحت‌های مختلف فرهنگی منشا برکات بسیار خواهد بود، بیان کرد: وقف توانسته است به حل مشکلات و آبادانی جامعه کمک کند.

حجت حسن شجاعی در جریان کلنگ‌زنی موقوفه امام رضا (ع) گفت: وقف به عنوان یک سیستم پویا و بازوی نیرومند، کارکردی مؤثر در ساماندهی امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، مذهبی و کالبدی جامعه برعهده گرفته است.
 
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر وقف در جامعه اسلامی گفت: به لطف خداوند و با همت و نیت خیری قنبری یک اتفاق مبارک در شهرستان در حال رخ دادن است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.