واکنش رئیس فدراسیون وزنه برداری به پرداخت نشدن پاداش‌های دلاری جام فجر

مرادی گفت: از دولت پول گرفتیم، اما به نام ما و به کام اداره کل ورزش گیلان تمام شد.

واکنش رئیس فدراسیون وزنه برداری به پرداخت نشدن پاداش‌های دلاری جام فجربه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه بازدید سید رضا صالحی امیری از فدراسیون وزنه برداری، علی مرادی رئیس این فدراسیون اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، اردو‌های تیم ملی را تعطیل کردیم، اما به صورت موقت برخی از وزنه برداران مان مثل سهراب مرادی و علی داودی تمرین می‌کنند. از طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک ممنون هستم که از وزنه برداری بانوان حمایت می‌کند. منظمی، نایب رئیس جدید بانوان وزنه برداری هم کار‌های ارزنده‌ای را انجام می‌دهد.

او گفت: در موضوع تجهیزات حتی در سطح تیم ملی هم مشکلاتی داریم. زمان گودرزی، وسایلی وارد شد، اما دیگر نتوانستیم این کار را انجام بدهیم. با وجود تعطیلی اردوها، به نفراتی که شانس رفتن به المپیک را دارند، حقوق ماهیانه پرداخت می‌شود. ممکن است که این مبلغ کم شده باشد، اما قطع نشده است. اعزام‌های ما برای کسب سهمیه در سال قبل زیاد بود که تعهد مالی زیادی برای ما به همراه داشت.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درمورد پرداخت نشدن پاداش‌های دلاری جام بین المللی فجر به نفرات برتر این دوره از بازی‌ها  افزود: جایزه نقدی مسابقات جام فجر پرداخت نشده است. مبلغی را از نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه گرفتیم که به نام ما و به کام استان گیلان (میزبان مسابقات) شد و اصلا چیزی به فدراسیون وزنه برداری نرسید. به نوبخت بگویید که پولی به ما داده نشده و همه به حساب اداره کل ورزش گیلان است و اداره کل تعهدات خود را پرداخت نکرده است. اگر باز هم به این شکل باشد، ما دیگر جام فجر برگزار نمی‌کنیم. برای سال ۲۰۲۱ هم در نظر داریم  که این بازی‌ها را در تهران برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار