افشاگری دیگری در راه است؛

تلاش ترامپ برای جلوگیری از انتشار کتاب افشاگرانه برادرزاده‌اش نتیجه نداد

«مری ترامپ» که انتشار کتاب افشاگرانه علیه عمویش ممنوع اعلام شده بود، از راه قانونی کتاب خود را چاپ خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، با آنکه به تازگی دونالد ترامپ اقداماتی اتخاذ کرده تا از انتشار کتاب‌های افشاگرانه جلوگیری شود، مری ترامپ، برادرزاده او توانسته راهی قانونی برای چاپ کتاب خود پیدا کند.   

مری ترامپ در حال تلاش برای انتشار کتابش با عنوان «خیلی زیاد و همیشه ناکافی: چگونه خانواده من خطرناکترین مرد جهان را ساخت» است.

وکیل مری به نقل از او به روزنامه گاردین اعلام کرده است که کارهای ترامپ و جلوگیری‌ او از انتشار کتاب کلاهبرداری بوده و فاقد ارزش قضایی است.

مری نیز در همین راستا گفته است: «کارهای عموها و عمه خود را کلاهبرداری می‌دانم و متوجه شده‌ام مواردی که از سوی ترامپ برای توقف انتشار این کتاب عنوان شد هیچ گونه ارزش و اعتباری ندارد. اگر می‌دانستم هرگز دست به توافق با آنها نمی‌زدم.»

انتشارات «سایمون اند شوستر» که منتشرکننده این کتاب و کتاب افشاگر جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی دولت ترامپ است در این باره گفته است: «کتاب مری ترامپ برای شهروندان جنبه ملی میهنی داشته و اهمیت بالایی برای انتشار آن قائل هستیم.»

دونالد ترامپ پیش از این بار‌ها روزنامه نیویورک تایمز را به دلیل موشکافی اطلاعات مالی‌اش مورد انتقاد قرار داده است. تنها یکی از اسنادی که از او و خانواده‌اش فاش شده نشان می‌دهد آن‌ها در بازه زمانی ۹ ساله، بیش از ۱.۲ میلیارد دلار ضرر کرده و در دهه ۱۹۸۰ در موارد مشکوک مالیاتی نیز حضور داشته‌اند.

مری ترامپ اعلام کرده منبع افشای این اسرار نیز او بوده است. او همچنین از مصاحبه با مرین ترامپ بری، خواهر بزرگتر دونالد ترامپ در کتابش خبر داده است.

در توضیحات کتاب آمده است مری ترامپ در این کتاب اطلاعاتی درباره چگونگی «برکناری و منصرف کردن» پدرش به دست دونالد ترامپ زمانی که علائم آلزایمر در او آشکار می‌شد، ارائه داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۵ تير ۱۳۹۹
اخ جون
آخرین اخبار