وقتی گره‌های دندان‌شکن عمرانی با دست بخش خصوصی گشوده می‌شود‌

بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی در شهر کرج به عنوان راه حل اساسی، بسیاری از طرح های نیمه تمام این شهر را به پایان می رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، همواره مشارکت بخش خصوصی در طرح های دولتی به عنوان یک دغدغه مطرح بوده است.

مشارکت بخش خصوصی علاوه بر تسریع طرح های عمرانی باعث کاهش نقدینگی و در نتیجه کاهش کمبود در بازار و تورم اقتصادی می شود.

آرش ارشد، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این که طرح‌های مشترک شهرداری کرج با بخش خصوصی در شنبه‌های افتتاح به بهره برداری می رسد، گفت: به زودی کارخانه بازیافت نخاله ها و پسماندهای عمرانی در کرج افتتاح می شود.

او افزود: باید تصدی گری شهرداری در امور شهری را کاهش دهیم و طرح های عمرانی را باتوجه به وفور نقدینگی در کشور به بخش خصوصی واگذار کنیم.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: مشکلات مجتمع خدماتی، تجاری و رفاهی ایران زمین سال ها با مشارکت بخش خصوصی حل شد و به زودی افتتاح می شود.

او افزود: ایجاد مرکز رفاهی در آرامستان بهشت سکینه(س)، احداث دو زمین چمن سرپوشیده در پارک‌های ابن سینا و خانواده نیز با مشارکت بخش خصوصی انجام شده که در شنبه‌ های افتتاح شهرداری کرج به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.