عملیات نجات تراکتور با حضور ۳ کاپیتان

تیم فوتبال تراکتور با بازگشت دژاگه و رفع محرومیت شجاعی شرایط خوبی برای رویارویی با تیم صنعت نفت آبادان دارد.

عملیات نجات تراکتور با حضور ۳ کاپیتانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتور در حالی فردا به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌رود که بازگشت اشکان دژاگه و رفع محرومیت مسعود شجاعی خبر خوبی برای این تیم تبریزی است.  

تیم فوتبال  تراکتور هفته گذشته و با شکست برابر تیم فوتبال نساجی مازندران با ۳۷ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت و اکنون بیش از هر زمان دیگری خطر از دست دادن سهمیه را حس می‌کند، اما اکنون با بازگشت دژاگه و پایان محرومیت شجاعی وضعیت این تیم تبریزی تغییر کرده است.  

دژاگه و شجاعی کاپیتان‌های تراکتور که در مقابل نساجی مازندران غایب بودند در بازی با صنعت نفت آبادان این فرصت را دارند تا توانایی خود را اثبات کرده و  تیم خود را از وضعیت بحرانی خارج کنند.  

علاوه بر این تراکتور برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرمی به پیروزی در چند بازی آینده خود دارد و اکنون ساکت الهامی سرمربی این تیم تبریزی فرصت استفاده از دژاگه و شجاعی را خواهد داشت. همچنین احسان حاج صفی کاپیتان دیگر سرخپوشان تبریزی در ترکیب اصلی تیمش حضور دارد.

به هر حال باید دید دژاگه که در ۴ ماه اخیر تمرین نکرده چقدر آماده بازی کردن است و ساکت الهامی از او در دیدار با صنعت نفت آبادان استفاده می‌کند یا خیر.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار