درخواست جمعی از کنکوری‌ها برای تعویق آزمون‌ها/ برگزاری کنکور سلامت داوطلبان را به خطر می‌اندازد؟

پس از اوج‌گیری مجدد کرونا، جمعی از داوطلبان کنکور خواستار تعویق آزمون‌های سراسری شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا در کشور روند انجام بسیاری از امور در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و ... دستخوش تغییر شد، به گونه‌ای که همه چیز یا به کلی تغییر کرد یا به تعویق افتاد و یکی از این امور کنکور‌های سراسری بود. تاریخ همه کنکور‌های سراسری اعم از سراسری، ارشد و دکتری به دلیل شیوع کرونا در کشور و حفظ سلامت دانشجویان تغییر کرد.

تاریخ جدید برگزاری کنکور‌های سراسری ۹۹

در این رابطه فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۹ درباره زمان جدید برگزاری ۳ کنکور سراسری، به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان کنکور سراسری و بر اساس جلسه ۱۴ اردیبهشت ستاد ملی مبارزه با کرونا، تاریخ برگزاری آزمون‌های سراسری تغییر کرد.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تاریخ ۲۶ تیر، کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته در ۲ و ۳ مرداد برگزار می‌شود.

او در ادامه بیان کرد: کنکور سراسری در تاریخ ۳۰ و ۳۱ مرداد و کنکور کارشناسی ناپیوسته در تاریخ ۱۴ شهریور و کنکور فنی و حرفه‌ای در تاریخ ۱۴ شهریور برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


این تعویق تاریخ خیال داوطلبان را راحت کرد و تمام اعتراضات درباره زمان برگزاری کنکور‌های سراسری پایان یافت. مسئولان هم اعلام کردند که تاریخ‌های اعلام شده نظر ستاد ملی مبارزه با کروناست و تغییر نمی‌کند. از این تاریخ به بعد تعداد مبتلایان به کرونا در کشور افزایش یافت، در حدی که میزان فوتی‌های بیماران کرونا در تاریخ ۹ تیر ماه از بالاترین میزان فوتی‌ها در روز‌های ابتدایی سال نیز بالاتر رفت. در همین زمان داوطلبان کنکور‌های سراسری بار دیگر خواستار تعویق همه کنکور‌های سراسری ۹۹ شدند که این موضوع در چند هفته اخیر به موضوعی داغ در فضای مجازی تبدیل شد.

حرف دل کنکوری های خواستار تعویق آزمون های سراسری

مخالفت مسئولان با تعویق کنکور

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره تجدید نظر در زمان برگزاری کنکور‌های سراسری به دلیل شیوع مجدد کرونا، به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در خصوص زمان برگزاری کنکور هیچ تجدیدنظری صورت نخواهد گرفت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: به این دلیل که زمان محدودی قرار است داوطلبان کنکور در حوزه‌های امتحانی باشند مشکلی به وجود نمی‌آید و توجه به مسائلی همچون تهویه سالن ها، در اختیار گذاشتن ماسک، رعایت مسائل بهداشتی در هنگام ورود به حوزه‌های امتحانی، کنترل سلامت داوطلبان در هنگام ورود و تب سنجی داوطلبان از جمله اقداماتی است که برای برگزاری کنکور و حفظ سلامت دانشجویان پیش بینی شده است.

غلامی در ادامه تصریح کرد: کنکور با دقت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبان در زمان مشخص خود برگزار می‌شود.

وزیر علوم درباره برگزاری آزمون در شهر‌های قرمز نیز گفت: کنکور حتی در شهر‌های قرمز در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

حرف دل کنکوری های خواستار تعویق آزمون های سراسری

داغ شدن هشتگ‌های تعویق کنکور در فضای مجازی

جمعی از داوطلبان کنکور، در فضای مجازی درخواست‌های زیادی برای به تعویق افتادن آزمون‌‌های سراسری مطرح کرده‌اند، به گونه‌ای که هشتگ‌های #تعویق_تمام_کنکور‌های_سراسری و #سلامت_دانشجو در توئیتر به هشتگ‌های داغ تبدیل شده است.

حرف دل کنکوری های خواستار تعویق آزمون های سراسری

حرف دل کنکوری های خواستار تعویق آزمون های سراسری

حرف دل کنکوری های خواستار تعویق آزمون های سراسری


بیشتر بخوانید


دلایل داوطلبان برای تعویق کنکور‌های سراسری چیست؟

جمعی از داوطلبانی که خواستار تعویق کنکور‌های سراسری هستند نامه‌ای به وزیر بهداشت ارسال کردند و دلایل خود را در این نامه ذکر کرده‌اند که در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان قرار گرفت؛ متن این نامه به شرح زیر است:

۱) به علت وجود پیک کرونا و وجود بیش از ۲۸۰۰۰ کیس فعال مبتلا به کرونا و آمار ابتلا روزانه بیش از ۲۵۰۰ نفر در روز ایجاد تجمعات بزرگی مثل کنکور با ۳ میلیون جمعیت کنکوری سبب افزایش هرچه بیشتر آمار مبتلایان به ویروس کرونا خواهد شد. چراکه در حال حاظر اکثر مراکز درمانی از حداکثر ظرفیت خود بهره گرفتند و شوک بزرگی مانند تجمعات کنکوری سبب خارج شدن اوضاع از کنترل کادر درمان خواهد شد؛ لذا تا فصل پاییز فرصت مناسبی برای اعمال سیاست درست در بازگشایی هاست تا به وضعیت سفید برسیم و کنکور‌ها را در بهترین شرایط ممکن برگزار کنیم.

۲) استفاده از وسایل سرمایشی و تهویه در تابستان ذرات معلق کرونا را در فضای سالن‌های آزمون جابجا می‌کند و به واسطه فرصت ۴ ساعته کنکور فرصت کافی برای ابتلای همه افراد حاضر در سالن را خواهد داشت چرا که به واسطه جابجایی ذرات عملا رعایت فاصله گذاری اجتماعی بی اثر می‌شود و ذرات در همه جای سالن گردش خواهند داشت. اما با تعویق آزمون‌ها به فصل پاییز نیازی به وسایل سرمایشی نیست و خطر ابتلا از طریق جابجایی ذرات معلق کرونا بسیار کاهش می‌یابد. توجه داشته باشید که تاثیر ماسک در جلوگیری از ابتلای فرد سالم بسیار محدود است و صرفا با ماسک نمی‌توان از ابتلا به ویروس کرونا در محیط آلوده جلوگیری کرد.

۳) ۴۵ درصد افراد ناقل ویروس کرونا فاقد علامت هستند و امکان تشخیص این افراد به کمک تب سنجش میسر نیست و با لحظه‌ای غفلت در استفاده از ماسک به راحتی دیگران را مبتلا می‌کنند بنابراین نمی‌توان صرفا با در نظر گرفتن فضای مجزا برای افراد مبتلا به ویروس کرونا در حوزه‌های امتحانی از انتشار ویروس توسط این افراد جلوگیری کرد.

حرف دل کنکوری های خواستار تعویق آزمون های سراسری

۴) اولین واکسن رسمی کرونا توسط کشور چین معرفی شده است لذا با تعویق آزمون‌ها احتمال واکسیناسیون داوطلبان کنکوری پیش از آزمون در فصل پاییز امری دور از ذهن نیست.

۵) با شروع سال تحصیلی از بهمن ماه برای جدید الورود‌ها دیگر نیازی به برگزاری کلاس‌های حضوری عملی برای بسیاری از دانشجویان جدیدالورود نخواهد بود چراکه بسیاری از رشته‌ها در ترم نخست واحد‌های عملی دارند که پیش نیاز واحد‌های آن‌ها در ترم‌های آینده است و نمی‌توان این دروس را به صورت مجازی تدریس کرد و برای برگزاری کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی ترم نخست نیاز به کارگاه و خوابگاه می‌باشد که این امر سبب تجمع افراد و رفت آمد‌های حضوری خواهد بود که خود عامل بسیار مهمی در انتشار ویروس کرونا است.

دلایل تاکید بر به تعویق افتادن کنکورهای سراسری

یکی از داوطلبان کنکور دکتری که خواستار تعویق کنکور است، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره دلایل تاکید بر به تعویق، گفت: چطور می‌توانیم در گرمای تیر و مرداد ۴ ساعت ماسک بزنیم و به سؤالات جواب دهیم. در جلسه کنکور نیاز به تمرکز داریم و همچنین برای انرژی داشتن، نیاز به این داریم که مواد قندی مصرف کنیم.


بیشتر بخوانید


او در ادامه بیان کرد: برگزاری کنکور باعث به خطر افتادن جان دو میلیون داوطلب و چندین میلیون نفر دیگر باعث اوج‌گیری بحران کرونا و تعطیلی شهر‌ها و افزایش مشکلات اقتصادی بیشتر می‌شود. برگزاری کنکور در پیک دوم کرونا باعث کاهش سرمایه روانی جامعه و افزون شدن مشکلات روانی می‌شود.

این داوطلب کنکور دکتری سال ۹۹ در ادامه افزود: از کنترل خارج شدن مدیریت اوضاع کرونا و پر شدن بی‌سابقه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به دلیل برگزار شدن کنکور، از عواقب برگزار کنکور است.

این داوطب کنکور همچنین اظهار داشت: در حال حاضر اعلام می‌شود که دیه فوتی‌های عروسی بر عهده عروس و داماد است، اگر ما در جلسه کنکور به کرونا مبتلا شویم دیه ما بر عهده کیست؟ رئیس جمهور در سخنانی گفته است که هر محل سرپوشیده‌ای با تجمع مردم حتی در شهر‌های سفید یک منطقه‌ قرمز محسوب می‌شود.

او در ادامه همچنین بیان کرد: رکورد کرونا با برگزاری کنکور قطعاً زده می‌شود. من داوطلب دکتری هستم و برای شرکت در کنکور باید از شهر محل سکونت خود برای رسیدن به محل برگزاری کنکور، تردد بین شهری داشته باشم و دو فرزند خردسال دارم. بعد از شرکت در کنکور چگونه از مبتلا نبودن خود اطمینان حاصل کنم.

این داوطلب کنکور افزود: قطعاً اگر کنکور دکتری در ۲۶ تیر و در این شرایط برگزار شود در کنکور شرکت نمی‌کنم.

درخواست تعویق کنکور توسط برخی داوطلبان در فضای مجازی

در ادامه تعدادی از پست‌های داوطلبانی را که خواستار تعویق تمامی کنکور‌های سراسری هستند، مشاهده می‌کنید:

حرف دل کنکوری های خواستار تعویق آزمون های سراسری

حرف دل کنکوری های خواستار تعویق آزمون های سراسری

حرف دل کنکوری های خواستار تعویق آزمون های سراسری

حرف دل کنکوری های خواستار تعویق آزمون های سراسری

حرف دل کنکوری های خواستار تعویق آزمون های سراسری

حرف دل کنکوری های خواستار تعویق آزمون های سراسری

داوطلبانی که خواستار تعویق کنکور‌های سراسری هستند دلایلی از جمله به خطر افتادن سلامت داوطلبان، به خطر افتادن سلامت خانواده داوطلبان کنکور، امکانپذیر نبودن استفاده از ماسک و دستکش به مدت ۴ ساعت در طول جلسه کنکور و در هوای گرم تابستان، خطرناک بودن تردد بین شهری برای رسیدن به حوزه‌های امتحانی کنکور ارشد و دکتری که عمدتاً در مراکز استان برگزار می‌شود را مطرح می‌کنند. تا زمان نگارش این گزارش خبری از تصمیم‌گیری برای تعویق کنکور‌های سراسری نشده است و کنکور‌ها در موعد مقرر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۶۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۱۱:۴۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا تعویق بندازید، به فکر ما جنوبیا باشید تحمل ماسک با گرمای هوا شدیدا سخته و تمرکزی برای حل سوالات نمیمونه.
#تعویق کنکور سراسری
Iran (Islamic Republic of)
سوگل
۱۷:۲۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
درساتونونخوندین افتادین التماس کردن
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۱۰:۲۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
لطفا برای جان و حفظ سلامتی ما ارزش قائل بشوید خواهش میکنم که خبرنگاران شما هم این خبر مهم را پیگیری کنند برگزاری کنکور در این برهه کرونا واقعا خطرناک و دور از عقل است لطفا تاریخ برگزاری کنکور را ب تعویق بیندازید
Iran (Islamic Republic of)
کنکوریه روهوا
۲۳:۳۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
باسلام لطفا همونطورکه به فکر سلامت جسم ماهستید به فکرسلامت روح ماهم باشید.. اگه کنکور به تعویق بیفته مطمئن باشید بدجور رتبه هاجابه جا میشه چون دیگه خیلیا کم آوردن اگه به تعویق بیفته خیلی از دانش آموزان درس رو ول میکنن...لطفا درهمون تاریخ برگزارکنین این کابوس ما تموم شه.. الان متاسفانه چون دانش آموزان درسخون تو سالن مطالعه ها هستن وبه نحوی سرگرم درس هستن وقت چرخیدن تو سایتها واعلام مخالفتشون برای تعویق روندارن واسه همین بیشتر نظراتی که به چشم میخوره نظر همین اغلب سیاه لشکراست که خواهان تعویق هستن.. ( گفتم اغلب چون میدونم بعضی از دوستان واقعا با اینکه درسخون هستن ولی با دلایل قانع کننده ای خواهان تعویق هستن..)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
تعویق کنکور اینجوری همه تویه وضع میان کنکور میدن نه یکی از استرس کنکور و کرونا با هم داره میمیره نه اونی که تا سوالا رو میگیره بیشتر از اینکه نگران کنکور باشه نگران اینه که مسئول جلسه سالم سمت راستی و چپیم سالمن واقعا آموزش عالی کشور بیاد بگه تو سر بچه کنکوری موقع کنکور چی باید باشه تعویق خیلی بهتر و یه جورایی تنها راهه اونم تو اوضاعی که سر کادر درمان شلوغه بیان این وسط آزمون کنکورم اونجا برگزار حداقل به فکر این بچه ها و این نسل نیستید به فکر هم سن و سالاتون که مادر پدر ها و کادر درمان را تشکیل میدن باشید فقط همین ببخشید اگر انتظار زیادیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
خواهشا کنکور رو به تعویق بیندازید چرا یه تصمیم درست نمیگیرید خود کنکور استرس زا هستش اینکه چهار ساعت یه ماسک بزاری پشت ی صندلی چوبی بشینی استرس کرونا و استرس خود کنکور و اینا سر آزمون سر درد هم بگیری از این همه فشار به کنکور گند بزنی یه سال حاصل تلاش و زحمتمون به هدر می ره ما حق داریم تو فضای آروم بدون اینکه استرس اینو داشته باشیم که مریض بشیم آزمون بدیم
میدونم خیلی ها از درس خوندن خسته شدن
منم خسته شدم ولی نمیخوام با این شرایط کنکور بدم
چرا فقط به فکر جیب خودتونید
روانیمون کردید
یه تصمیم درست نمی تونید بگیرید
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۲۲:۱۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا به تعویق بندازید ، دیر رفتن به دانشگاه بهتر از هرگز نرسیدن به دانشگاه است...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
خواهش میکنم تا بهتر شدن وضع کنکور رو شهریور بندازین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
خواهشا کنکور رو به تعویق بندازید بچها به نرم دیرتر برن دانشگاه بهتر از هرگز نرفتن هست
Iran (Islamic Republic of)
لیلا کشتی ارا
۲۳:۵۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
به نظر من کنکور را در دو مرحله اجرا کنید ۳۱ مرداد بچه های پشت کنکوری و۳۱ شهریور بچه های فارق التحصیل امسال تا تعداد کم شود چون انصاف نیست کسی که پشت کنکور است و واقعا خسته شده کنکور نده یا پسرایی که مشکل سربازی دارن فقط برای اینکه درس نخوندین با سرنوشت بچه هایی که از تابستان پارسال یا شاید بیشتر زحمت کشیدن بازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
Fatemeh
۱۹:۱۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
تعویق_کنکور_سراسری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
خوب اونایی که میگن تعویق یا حذف بشه خوب نیان سر جلسه سال دیگه امتحان بدن خوب زوری نیس که الکی با درس نخوندشون با این هشتکای بیخودی با اعصابه کسایی که درس خوندنو بهم نریزن
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب کنکور
۱۹:۱۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
مسئولین محترم تو رو خدا لطفا کنکور رو به زمان دیگری موکول بفرمایین
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۹:۰۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
من از عیدتا امروز روزی متوسط ۱۰ ساعت مطالعه داشتم ولی متاسفانه فهمیدم که تست کرونام امروز مثبت شده
تاچند وقت پیش از مخالفان سرسخت تعویق کنکور بودم
ولی الان با وجدانم در جنگم چرا که با شرکت در کنکور حتی اگر یک درصد ویروس رو به بقیه منتقل کنم و خانواده ای عزادار بشه هرگز خودمو نمیبخشم...
این رو در قسمت نظرات بقیه سایت ها هم نوشتم لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
خدایا خودت کمکمون کن اینجا کسی ب دادمون نمیرسه...
United States of America
کنکوری
۱۲:۰۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام..لطفاهمه کنکوری هادراینستاگرام به نماینده شهرشون پیام بدن وخواستارتعویق کنکورباشن تادرمجلس این خواسته پیگیری بشه تاازبه خطرافتادن جان وسلامتی این همه جوان وخانواده هاشون جلوگیری بشه
United States of America
کنکوری
۱۲:۰۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام..لطفاهمه کنکوری هادراینستاگرام به نماینده شهرشون پیام بدن وخواستارتعویق کنکورباشن تادرمجلس این خواسته پیگیری بشه تاازبه خطرافتادن جان وسلامتی این همه جوان وخانواده هاشون جلوگیری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
سازمان سنجش با توجه به اوضاع کرونا امسال و خطر ابتلا داوطلبات و دوراهی شرکت یا ابتلا تقاضا داربن کنکور۱۴۰۰رو باید باتوجه به شیوع کرونا به صورت دو آزمون مجزا برگزار کنید چون ما #نظام_قدیمی ها اگر ک کنکور ۹۹ برگزار بشه اکثرمون باتوجه به این اوضاع نمی تونیم شرکت کنیم در کنکور ۹۹درصورتی که امسال آخرین فرصت شرکت ما در کنکور ۹۹ هست پس خواهشمندیم که کنکور ۱۴۰۰ نیز به صورت دو گروه سوالی نظام قدیم و نظام جدید برگزار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
خدایا خودت ی معجزه کن فقط...
Iran (Islamic Republic of)
الی
۰۰:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
چرا مسئولین توحهی نمیکنند یعنی امتحان به جای دو روز شد سه روز تموم شد همه چیز حل شد؟حوزه ها بیشت. شد همه چیز درست شد؟وزیر محترم کنکورو فقط دوهفته به تعویق انداختند دوهفته چه اتفاق مهمی افتاد .؟ایشون فقط نگران ضرروزیان مالی خودشون هستند
خیلی ها کرونا دارند نمیدونن .خیلی ها ناقلند وخیلیها اعلام نمیکنند که بیمار هستند چرا واقعا چرا کسی نیست که با درایت این موضوعو پیش ببره
شماها مسئول تک تک اونایی هستید که سر جلسه هستند .باید تعهد بدید که هیچ کدوم از شرکت کنندگان کنکور هیچ اتفاقی براشون نمیوفته وهر کسی بیمار شد شما مسئولیتشو بعهده می گیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ماقادر به شرکت در کنکور سراسری نیستیم تا وقتی اوضاع اینطور هست.شماکنکور۱۴۰۰رو باید باتوجه به شیوع کرونا به صورت دو آزمون مجزا برگزار کنید چون ما نظام قدیمی ها اگر ک کنکور ۹۹ برگزار بشه اکثرمون باتوجه به این اوضاع نمی تونیم شرکت کنیم در کنکور ۹۹درصورتی که امسال آخرین فرصت شرکت ما در کنکور ۹۹ هست پس خواهشمندیم که کنکور ۱۴۰۰ نیز به صورت دو گروه سوالی نظام قدیم و نظام جدید برگزار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چراسازمان سنجش ازداوطلبان کنکورسراسری نظرسنجی انجام نمیده که باتوجه به نظرات داوطلب هاتصمیم گیری کنه راجب تاریخ برگزاری آزمون ها؟!واقعا اگه فرزندان خودمسئولین هم قراربودمثل ماافرادعادی که هیچ جاصدامون شنیده نمیشه کنکوربدن،بازهم می گفتن بارعایت پروتکل های بهداشتی مشکلی نیست وآزمون هادرزمان مقرربرگزارمیشه؟!خداوجدانتونوبیدارکنه مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
فرزندای مسئولین الان ایران نیستن دلت خوشه حاجی.
اگه ایرانم باشن بدون کنکور میشینن پزشکی تهران
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۱۹:۰۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
توروخدا یه کم به فکر ما بچه های کنکوری باشید امسال خیلی بد بختی واسترس کشیدیم چطور میتونید به حرف ما بیتوجه باشید ما جون خانواده هامون برامون مهمه ما بیمارزمینه ای داریم توخانواده تورو خدا تعویق بندازید این کنکور رو چطوری باید بگیم مسولین صدای ما رو بشنوید مارو یه کم درک کنید فکر کنید بچه های خودتونیم تا اوضاع بهتر شه کنکور رو به تعویق بندازید
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۶:۴۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
با سلام. تمام این دردسرها تقصیر وزیر علوم و سازمان سنجش هست. اصلا به فکر سلامتی داوطلبان نیستند. آخه تعویق آزمونهای ارشد و دکترا به آخر شهریور چه ضرری به شما میزنه. ستاد کرونا هم که اصلا صدای اعتراض داوطلبان رو نمیشنوه متاسفانه. عجب مملکتی داریم.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۳۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
با سلام.لطفا نگاهی دخترم از مرگ ومیر و ابتلاهای روزانه کنید.ماقادر به شرکت در کنکور سراسری نیستیم تا وقتی اوضاع اینطور هست.شماکنکور۱۴۰۰رو باید باتوجه به شیوع کرونا به صورت دو آزمون مجزا برگزار کنید چون ما نظام قدیمی ها اگر ک کنکور ۹۹ برگزار بشه اکثرمون باتوجه به این اوضاع نمی تونیم شرکت کنیم در کنکور ۹۹درصورتی که امسال آخرین فرصت شرکت ما در کنکور ۹۹ هست پس خواهشمندیم که کنکور ۱۴۰۰ نیز به صورت دو گروه سوالی نظام قدیم و نظام جدید برگزار بشه.
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۴:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
با عرض سلام خدمت همه مسوولان کشور و ستاد مبارزه با کرونا. بیشتر داوطلبان در همه مقاطع سراسری و ارشد و دکترای وزارت علوم از شما خواستاریم آزمونهای همه مقاطع رو به اواخر شهریور موکول کنید چون اون موقع هوا خنک تر هست و بهتر میشه با نکات بهداشتی کنار اومد و شاید هم شیوع کمتر شده باشد. کلاسه هم از آبان ماه شروع بشه. در حال حاظر شیوع بالاست و روزانه حدود 200 نفر به بالا فوتی داریم و با این آزمونها در مرداد ماه جان  بیشتر  جوانان ایران در خطر هست. امیدوارم مسوولان ستاد کرونا و وزرای مجلس و علوم همه جوانان و آینده و زندگی آنها رو درک کرده و آنها را بستگان خودتون بدونید تا بهتر انصاف به خرج دهید. امیدوارم هر چه سریعتر مسوولان تصمیم گیری کنین تا همه از استرس در بیان و آرامش و برنامه ریزی بهتری انجام بدن. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
نگاهی به امار مرگ و میر بندازین همین چند روز آخه اون کادر درمان چه گناهی کردن که باید جور تصمیمات شما رو بکشن...شما میگین نرید بیرون اجتماع تشکیل ندین بعد خودتون میخاین اجتماع چندین هزار نفری تو یه روز تشکیل بدین.خودتون فکر کنید پرستار و پزشک با ماسک و شیلد و... دچار کرونا شدن ماهایی که تویه اهواز و بوشهر وووومناطق گرم زندگی میکنیم چجوری با ماسک و دستکش بریم سر جلسه خدا رو خوش نمییاد
Iran (Islamic Republic of)
لبیک یا خامنه ای
۲۳:۵۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
وقتی که رویه یه صندلی نرم بشینی فقط ده دقیقه ماسک رو صورت باشه زیر باد ملایم کولر معلومه کاری به جون بقیه نداری باید بگین که حتما کنکور برگزار میشه ماهاییم که در مناطق با دمای ۶۰ ۷۰ داریم زندگی میکنیم و باید بریم سر جلسه با ماسک بشینیم ببینم میتونیم یه سوال حل کنیم یا نه از خفگی میمیریم فقط به خودتون فکر نکنید بقیه هم انسان اند
Poland
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
اقای مسئول کنکور برگزار میکنید اشکال داره اما قبل کنکور باید مسیولین با شعار رعایت جدی پروتکل های بهداشتی یک تهعد رسمی بابت تضمین کامل کامل کامل سلامت داوطلبان و امضا مهر به سازمان جهانی بهداشت ارسال کرده تا ما با خیال راحت کنکور بدهیم این تعهد در ایران به علت متصل بودن این اقازاده ها فاقد اعتبار است فقط سازمان جهانی بهداشت
Iran (Islamic Republic of)
منصوره
۰۲:۱۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
حالا که اینطوره ما هم میریم عروسی و دور همی
Iran (Islamic Republic of)
شیعه امیر المومنین
۰۱:۳۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
نزدیک به 80 درصد مردم بیماری زمینه ایی(فشار خون قند خون چربی خون و ...) دارن اگر کنکور برگزار بشه قطعا شاهد فلج شدن کشور در همه زمینه ها خواهیم شد وضعیت فعلی بی ارتباط با برگزاری امتحانات حضوری 12 ام نیست. از مسعولین میخواهیم کنکور رو لغو یا تعویق کنن، حتی افغانستان 5 ماه کنکور رو تعویق کرد
Iran (Islamic Republic of)
رستا
۱۷:۲۰ ۲۹ تير ۱۳۹۹
نمی خوام کرونا بگیرم.......اگه امتحان لغو بشه کرونا تموم میشه ..تو رو خدا تعویق کنین .......به خدا دنیا به اخر نمی رسه...ما در وضعیتی هستسم که باید بین بد وبدتر یکی رو انتخاب کنیم .. مرگ....... زندگی وتلاش دوباره برای کنکور..............................
Iran (Islamic Republic of)
رستا
۱۷:۲۰ ۲۹ تير ۱۳۹۹
نمی خوام کرونا بگیرم......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام درنهایت تاسف
دوستم روزی 17 ساعت مطالعه داشت چند روزی سرش درد گرفت وبعد رفت دکتر و تست کرونا داد و تستش مثبت شد و الان به مدت 13 روز بستری هست و بعدشم قرنطینه در منزل . من واقعن ناراحتم براش این افاد حقشون نیس این همه تلاش کنن و بعدش این بشه . لطفا با تعویق انداختن کنکور انگیزه رو به این افرادم برگردونید .خوهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۲۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
کنکور رو عقب بندارین تا فاجعه ملی رخ نداده...واقعا با ماسک میخواین جلوی ویروسی رو بگیرین که تنها تنفس معمولی 20 ویروس در هوا پخش میکنه...آخرین جایی که ازش استفاده میکنیم مغره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۹ تير ۱۳۹۹
221 فوتی ؟؟؟؟؟ اقا مازحمت کسیدیم ولی الان میترسیم لطفا کنکور هارو تعویق بدین تو تابستون نگیرین همین کولر زدنا خوذش باعث افزایش شده بزارید پاییز و پروتکول هاتون تو تابستون رو افزایش بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
143 نفر
145نفر
161نفر
163 نفر
200 نفر
153 نفر
221 نفر
وهمچنان مصرید کنکورها برگزار بشن ؟؟؟؟؟؟؟ بعد کنکور
500 نفر
400 نفر و ..................
بعد ابراز پشیمانی
سازمان سنجش بعدش ابراز پشیمانی شما برا ما کاری نمیکنه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما مظطربیم نگران سلامتیمونیم قبول کنید الان وقت برگزاری ازمون ها نیس بزارید برا یه زمان دیگه التماستون میکنم خواهش میکنم باشگاه خبرنگاران پیگیری کنین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۹ تير ۱۳۹۹
همین طوری امار بره بالا به 400 نفر برسیم خوبه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۹ تير ۱۳۹۹
ما بچه های فرزانگان تبریز ازتون میخوایم کنکور رو تعویق بندازین من با دوستانم صحبت کردم واقعن همه در گروهمان اعلام موافقت کردن با تعویق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۹ تير ۱۳۹۹
تعویق لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۹ تير ۱۳۹۹
باشگاه خبرنگاران لطفا مثل همیشه پیگیری کن خواهش میکنیم تعویق کنکورها رو میخوایم تابستون مناسب نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۹ تير ۱۳۹۹
این که میگن تعداد حوزه ها زیاد شئن خب تعداد داوطلبم زیاد شده درواقع افزایش حوزه مربوط به افزایش داوطلبه و گرنه تراکم همون تراکم قبلیه . باشگاه خبرنگاران لطفا پیگیری کن این همه ادم پیام دادن به شما پس چرا کاری نمیکنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
دقیقن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
قطعن تعداد داوطلبین زیاد شده نسبت به پارسال تجربی رو نگاه کنین فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
تعویق لطفن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
درسته
Iran (Islamic Republic of)
فریاد
۱۰:۵۹ ۱۹ تير ۱۳۹۹
خون ما گردن شماست آقایون مسئول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
متاسفم که جون آدما براتون ارزشی نداره متاسفم که این همه خستگی و درموندگی مردم رو نمیبینین متاسفم که فقط به فکر منافع خودتونین متاسفم که اصرار بر این کارها دارین متاسفم که کاری کردین که وزارت بهداشت نتونه حرفی بزنه متاسفم که خستگی کادر درمان و فوتشون رو نمیبینین متاسفم که فوت روزانه این همه آدما براتون عادی شده متاسفم که یه عده فقط خودخواهن و به فکر هموطن هم نوع ومردم خودشون نیستن نه تنها شما تو مسئله دانشگاه و کنکور بلکه همه امثال شما که وضعیت موجود رو عادی تلقی میکنن فقط بدونین یه روزی جوابشون رو میگیرین چون به عدالت خدا اعتقاد دارم.
Iran (Islamic Republic of)
افسون
۰۲:۴۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
فقط بخاطر سلامتی پدر و مادر عزیزم از شما درخواست جابجابی تایم کنکور را دارم. به سلامتی، جان و دل خانواده هایمان رحم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۰۰:۱۷ ۱۹ تير ۱۳۹۹
اقا الکی دارین شلوغش می کنین بیشتر هم کار افرادی هست که خوب نخواندن. منی که دو ماه تموم کردم و دیگه حوصله خوندن ندارم چیکار کنم بعد شما که می ترسید اصلا بیرون نمی روید؟؟ پس بشینید سال بعد با خیال راحت کنکور بدید ما هم امسال کنکور میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۹ تير ۱۳۹۹
کنکور بده تا دیگه به دانشگاه نرسی شماها فقط میخواین بدین بعدش مهم نیس براتون دوماه تموم کردی ؟ من از عید تموم شده فک کردی کار شاقی کردی دوماه تموم کردی
Germany
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۴ تير ۱۳۹۹
تو دو ماه تموم کردی تو دوهفته بهشت زهرا عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه سادات
۰۲:۰۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
کنکور افغانستان 5 ماه عقب افتاد جونت مهم تره از درس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۸ تير ۱۳۹۹
لطفا کنکور عقب بندازین به خاطر اونایی که بستری اند اونایی که حالشون خوب نیس اونایی که خانوادشون درگیرن الان بحث برگزاری کنکور در شب نیس شب و روزش چه فرقی داره ؟؟؟ شبم خطر تردد و ترافیک هس روزم هس تازه شب مگه ذهن ما خسته نیس ؟؟؟ چرا هر دفعه یه تنش // لطفا باشگاه خبرنگاران پیگیری کن ممنون
Iran (Islamic Republic of)
تعویق کنکور
۱۲:۰۳ ۱۸ تير ۱۳۹۹
بایه حساب سر انگشتی با حرکت جمعیت کنکوری توی سطح کشور تقریبا ۲/۰۰۰/۰۰۰۰ کنکوری جابه جا میشم از این تعداد ۲۰ درصد مبتلا بشن میشه ۴۰۰ هزار نفر از این تعداد ۱۰ هزار نفر هم بستری بشن کادر درمان کشش این بیمار های جدید رو دارن؟از این تعداد هم ۵۰ نفر خدایی نکرده اتفاقی براشون بیفته رتبه کنکور رو می خوان چی کار کنن؟ ۴ ساعت نمیشه هم ماسک زد هم چیزی نخورد تو اون گرما والا شهر ما کلاس ها یه کولر هم نداره گرما ماسک استرس بخوابی ماسک هم برداری چیزی بخوری فاجعس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
علاوه بر این دومیلیون خانواده های ک میان دم محل آآزمون و ازدحام موقع ورود و خروج .
مواجهه رو در رو با کسی ک میخواد چهره رو با عکس کارت مطابقت بده.
حتما یه نفرم با دستکش میخواد بگرده ک گوشی کسی نبره .دستکشی ک ب همه ی لباسا میزنه و ویروس ب لباس بقیه منتقل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ح
۰۴:۱۴ ۱۸ تير ۱۳۹۹
بابا جون ۴۰ روز تا کنکور مونده. هم هوا. خنک تر. میشه همی هم اونهایی که. کنکور دارن تا اون موقع هم. خودشون. رعایت کنن هم خونوادشون. از کی میخاهیم. بگیریم. بابا. من دلم. به. پدر ومادرم. هم. میسوزه. یک ساله. به. خاطر ما از. هرچی دست کشیدن. خل شدیم. رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
اگه دلت به حال خانوادت میسوزه پس برو کرونا بگیر بده بشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۹ تير ۱۳۹۹
تا آزمون دکتری 10 روز مونده!!!!!!!!!!!
221 فوتی امروز :(
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۰۱:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
من داوطلب کنکور ارشد هستم و چون از دی بطور مداوم درس خوندم و ساعت مطالعه بالا داشتم الان خستم اما یه سرچ کن درمورد کرونا بخون... یه سرچ کن ببین چطوری زجر میکشن یه ذره اکسیژن بهشون برسه... باید اعلام کنن و نشون بدن چه وضعیتی دارن بیمارا... یکی از کسایی که میشناختیم بدون بیماری زمینه ای متولد ۷۱ کرونا مثبت شد و سه روز توی بیمارستان بستری بود ک کم کم ضریب هوشیاریش پایین اومد و فوت کرد
کرونا اون ویروس اسفند نیست که بدن ما جوونا باهاش مقابله میکرد حتی برای خودمون هم باید بترسیم چه برسه مادر پدرامون که سنشون بیشتره و خیلیاشون بیمارن
Germany
ناشناس
۰۲:۴۱ ۱۸ تير ۱۳۹۹
كرونا حالا حالاها هست تازه از كجا ميدونيد تا يه ماه ونيم اينده اوضاع كرونا چطوريه كه ميگيد كنكورلغوبشه نكنه علم غيب داريد ياخدانكرده از اونايي هستيد كه چون سياهي لشكر هستيد باايجادجنگ رواني ميخواين كنكور بقيه روخراب كنيد اگه درس خونده بوديد حاضر بودين بالباس ايزوله حتي امتحان بديد ولي كنكور روازدست ندين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
خخخ با لباس ایزوله نخیرجناب کنکور تمرکز میخواد چه طور تا حالا این رو نغهمیدید مگه شما ازمون نمیدادید قبلن
Germany
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۴ تير ۱۳۹۹
عزارعیل منتظره درس خونده ببرتت دکتر
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۲۲:۱۳ ۳۱ تير ۱۳۹۹
قبلش که بری سر جلسه برا خودت قبر بخر عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۷ تير ۱۳۹۹
سلام با توجه به اینکه تعداد فوتی ها زیاد شده و جای نگرانی خیلی زیاد هست. اگر تعویق بیفتد باید یک راه حل اساسی برای نحوه برگزاری در نظر گرفته بشود و بعد تاریخ دقیق اعلام بشود. الان مسأله ضایع شدن حق کسایی که خوندن نیست مسأله جان انسان هاست. اگر یک ترم هم دانشگاه برگزار نشود آیا به سلامتی جان میلیون ها نفر نمی ارزد؟
Iran (Islamic Republic of)
Dorri
۲۱:۲۵ ۱۷ تير ۱۳۹۹
من هر بار میخونم و میخونم و میخونم ولی این استرس لعنتیه کرونا نمیذاره تمرکز داشته باشم. امروز اخبارها و اوج گرفتن محدد کرونا و تعطیلی کرج و نشون دادن بهشت زهرا و زجه خانواده ها با روان من بازی کرد و به خداوندیه خدا فقط نشستم کنج اتاق و مات و مبهوتم. خواهش میکنم زمان کنکور رو عوض کنید. نمیدونم واسه آیندم برم کنکور دکتری شرکت کنم یا از ترس به خطر نیفتادن جون خانوادم و خودم نرم کنکور و شانسم و تمام زحماتم به باد بره.
خواهش میکنم زمان کنکور رو عوض کنید تا این کرونا استرس و ترسش بخوابه
Iran (Islamic Republic of)
یه کنکوری که جونش مهم نیس
۲۰:۲۰ ۱۷ تير ۱۳۹۹
بچه ها سر و صدا نکنین وزیر علوم خوابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۷ تير ۱۳۹۹
به گفته وزیر علوم در جلسه با مجلس هیچ تعویقی اتفاق نمی افتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۸ تير ۱۳۹۹
معلومه دیگ وزیر علوم ک بچه هاش کنکور ندارن ک یکم ب فکر جون بقیه باشه
Iran (Islamic Republic of)
یاسمن
۱۴:۰۸ ۱۷ تير ۱۳۹۹
چه بچه هایی که خوندن چه بچه هایی که نخوندن باید این حق رو داشته باشند که در بهترین شرایط کنکور بدهند. بهترین شرایط هم زمانیه که شهر های قرمز به وضعیت زرد در بیایند
Germany
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۷ تير ۱۳۹۹
چرا باشگاه خبرنگاران با وجود ۴۰۰ پیام از طرف داوطلبین هیچ اقدامی نمیکنه ؟؟؟ نه گزارشی نه مصاحبه ای !! خواسته ی ما داوطلبین ۹۹ که واقعن تلاش کرده ایم این است که کنکور صد البته باید که برگزار شود وشکی در این نیست اما لطفا در زمان مناسب . مگر قرار نیس ما ابان دانشگاه بریم حالا دوماه اون ور تر بریم طوری میشع ؟؟ مگه نمیگن واکسن پاییز میاد خب پس راه چاره ورودی دانشجویان از بهمنه . لطفا از نظر ذهنی این قدر ما رو درگیر نکنین ما کنکوری ها به اندازه کافی مشغله داریم. من خودم از دانش اموزان فرزانگان هستم این رو گفتم که نگین درس نخونا میگن تعویق !!! من و دوستانم درس خواندیم و می خواهیم در زمانی مناسب با تمرکز ذهنی و در ارامش کامل کنکور دهیم نه در این شرایط کرونایی با ماسک سه لایه و در این گرما ....................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۷ تير ۱۳۹۹
واقعا راست میگی
ولی اینجور ک معلومه صدای ما قرار نیس هیچ جا شنیده بشه
Iran (Islamic Republic of)
آریا
۱۲:۳۳ ۱۷ تير ۱۳۹۹
سللم خوبین خوشین سلامتین حضرت عباسی ای کارا یعنی چیچی خوبع ما کنکور بدیم بمیریم اول عمری تو جونی با هزارتا ارزو
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب
۱۱:۳۵ ۱۷ تير ۱۳۹۹
ایمنا لطفا اطلاع رسانی کن
بچه ها توی سایت کارزار یه کارزار با عنوان" تعویق کنکور های ۱۳۹۹" هستگ کافیه اسم و تلفنتونو وارد کنید تا یه امضا به اسمتون ثبت بشه. اگر تعداد امضاها به ۱۰۰۰ برسه میتونیم امیدوار باشیم که مسئولین تجدید نظر کنن و کنکورو حداقل زمانی بگیرن که هوا خنک تره.
به دوستا و خانواده هاتونم خبر بدید چون پای جون همه ی مردم وسطه.
Iran (Islamic Republic of)
مینو
۱۰:۵۷ ۱۷ تير ۱۳۹۹
تورو خدا یکی صدای ما باشه .من به شخصه بخاطر کنکورم تمام صفحه های مجازیم رو پاک کردم و گرنه این رو زیر پست مسولین مینوشتم .ما خواستار لغو کنکور نیستیم مافقط میخوایم کنکور در وضعیت بهتری برگزار بشه اخه چه اشکالی داره که ترم جدید از بهمن ماه شروع بشه دوستانی هم که با سربازیشون مشکل دارن قطعا با تعویق کنکور سازمان نظام وظیفه خودش رو تطبیق میده .با برگزاری امتحانت نهایی خیلی خوب متوجه شدیم که چقدر پروتکل های بهداشتی رعایت شد واقعا شماهاچجوری میتونید چشم تون رو روی این واقعیت ها ببندید اگه کنکور به تعویق نیوفته و خیلی از جوون ها و سرمایه های این کشور بمیرن چجوری جواب وجدانتون رو میدید؟یکم به کادر درمان و خانوادهاشون فکر کردین تاکی باید جور یه سری تصمیم نادرست رو بکشن؟کسی که هم کنکور داره هم خانواده اش تو بیمارستان کار میکنندو به خاطر کرونا مادر پرستارش رو از بهمن ماه
ندیده چی؟حق اون بچه ضایع نمیشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا مطاعی
۱۰:۰۲ ۱۷ تير ۱۳۹۹
با سلام
دوستان عزیز کرونا تمومی نداره شماهایی که به اصطلاح روشنفکران این مرز وبوم هستید چرا این حرف هارو میزنید اگه کنکور برگزار نشه میدونید چه لطمه ی به سیستم آموزشی زده میشه اصلا اونایی که درس خوندن حاضرن زیر بمباران هم آزمون بدن تا نتیجه ی زحمتاشون رو بگیرن . شماها دارید خودتون رو گول میزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۷ تير ۱۳۹۹
کسی نمیگه کنکور برگزار نشه .ما فقط میخوایم که تو شرایط بهتری برگزار شه همین .اگه مسولین درست تصمیم گیری میکردن و حداقل امتحانات نهایی رو در خرداد و تیر برگزار نمیکردن شاید فاجعه ای به این بزرگی رخ نمیداد که الان امار مرگ و میر مثل روزای اول بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۷ تير ۱۳۹۹
روشنفکر ما هم میگیم کنکور برگزار بشه ولی باید تعویق بیفته
اونوقت اگ سر جلسه کرونا بگیری حتی اگ رتبه یکم ک بشی بنظرت برات فایده داره رتبه یک شدن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۷ تير ۱۳۹۹
ب درک بهتره ک بمیریم!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
من فوق لیسانس شیمی دارم میخوام واسه پزشکی شرکت کنم و فروردین دورس رو تمون کردم و آماده ام...ولی دوست ندارم جون پدر و مادرم رو به خطر بندازم...به خاطر یه ازمون فقط در زمان وضعیت سفید برگزار بشه خواهشا...مطمئن باش از تو بهترم و دوست داشتم نتایج ازمون رو نشون میدادین ببینیم اینقدر پر ادعایی چی تو چنته داری...درس خون...اول فکر کن بعد حرف بزن تو که اطلاعاتی در مورد انتشار ویروس کرونا نداری ازمون ندی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۲:۱۵ ۳۱ تير ۱۳۹۹
بحث مرگ و زندگیه
افغانستان کنکورش رو 5 ماه عقب انداخت یه کم عاقل باش
United States of America
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۷ تير ۱۳۹۹
این کرونا شاید فرصتی باشه تا این کنکور بی اساس و لغو کنن طرحی که تو سال ۸۵ تقویب و شد اجرا نشد بخاطر منافع آقایون
کنکور بی اساس ترین محک و سنجش یک داوطلب برای قبولی تو دانشگاه کسی که ۱۲ سال بی وقفه درس خونده و تلاش کرده باید تو یک روز و در یک آزمون ۴ ساعته سنجیده بشه !؟ که امکان به دلیل استرس زیاد نتونه آزمون خوبی بده و کل زحماتش به فنا بره
الان هم تو این شرایط کروناییحتی اگت شدید ترین پروتکل های بهداشتی رو هم رعایت کنیم باز این امکان هست که دست با چشم و بینی برخورد کنه چون داوطلب کنکور تمام تمرکزش رو مجبوره رو سوالات بزاره و سلامتیشو نادیده بگیره و این احتمال بسیار بالا هست که ذرات ویروس توسط هر کسی که ناقل تو هوا منتشر باشه دیگران و آلوده کنه و خدا میدونه چه فاجعه ای در راه میشه حدود دو میلیون جمعیت جوان یک مملکت به خاطر سودجویی و تصمیم اشتباه چند نفر به ظاهر مسئول به خطر بافته و به کام مرگ فرستاده بشن
یا باید انقدر کنکور به تعویق بایفته که اکثریت به این پاندومی مبتلا بشن و آنتی بادی تو بدن باشه و امکان ابتلا کم باشه که این تعویق های زیاد دردی رو دوا نمیکنه که البته خیلی بهتر از برگزاری کنکور یا اینکه عاقلانه تصمیم بگیرن و تو این شرایط معیار سنجش دانشجو بر حسب سوابق تحصیلی باشه و کنکور لغو بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۶ تير ۱۳۹۹
اینم مثل لیگ فوتبال مجبور میکنن برگزار بشه بعدشم میگم میدونستیم بعضیا کورونا میگیرن ولی نه اینقد!!!
Germany
مونا
۲۳:۴۱ ۱۶ تير ۱۳۹۹
خیلی خطرناکه و مسئولیتش به عهده سازمان سنجش هست امیدوارم تصمیم درست گرفته بشه.... احتمالا بعد از اعلام نتایج خیلی ها نیستن که ثبت نام کنن .. شرایط بدی هست و همه خسته ایم خدا خودش کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۶ تير ۱۳۹۹
بابا واکسنش تا پاییز میاد تا اونموقع قول میدم پایه علم مملکت لنگ نشه...
#تعویق_کنکور_سراسری
Germany
رضا نبویان
۲۲:۳۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
ببینید دوستان من خودم تا قبل از این مخالف تعویق بودم ولی با مشاهده دلایل دوستان قانع شدم چرا که کنکور سه میلیون نفر را بطور مستقیم و چند میلیون نفزگر از خانواده آنها را بطور غیر مستقیم درگیر قضیه میکند و اگر خدایی ناکرده اتفاقی بیوفتد باید منتظر یک فاجعه ملی باشیم ما که درس خوندیم یک تا دو ماه دیگه هم میخونیم و امکان کشف واکسن تا اون موقع هست ولی اگه جانی از بین بره دیگه قابل برگشت نیست یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
دوستان اینجا که نظر میدید قرارنیست نظر مسئولان تغییر کنه
اگر دنبال تغییر کنکورهستید شماره هاشون را پیدا کنید و صبح تا شب زنگ بزنید
Iran (Islamic Republic of)
سرباز رهبر
۱۸:۴۳ ۱۶ تير ۱۳۹۹
خدایا من معجزات زیادی از تو دیدم ما رو از شر این سازمان سنجش راحت کن
Iran (Islamic Republic of)
یه کنکوری
۱۸:۴۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
فکر کن رفتی سر جلسه کنکور از اون طرف میگی سوالات امسال چجوریه ، سخت شده ؟، از حاشیه ها آوردن ؟ مثل پارساله ؟
....وهمراه با استرس کنکور یه استرس کرونا هم داری
من خودم همیشه سر جلسه مواد قندی همراهمه ، الان اگه بخوام ماسکمو هر یک ساعت بردارم یه شکلات بخورم که تمومه کرونا هم از هوا که توسط کولر پخش شده میاد تو حلقمون هم از باز و بسته کردن ماسک هامون ، امسال با تدابیر عالی سازمان سنجش میخوام کنکور بدم زیبا نیست ؟
فقط یه تضمین ساده رو سازمان سنجش اعلام نکرد
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب کنکور ارشد
۱۸:۰۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
نامه ای به وطن



عجیبه واقعا خیلی عجیب! واقعا سواله دفعه قبلی که تعویق افتاد آمار خیلی خیلی پایین تر از الان بود و به تعویق افتاد. اما الانو ببینید؟ بیش از 160 فوتی و 2600 مبتلا در روز. اعلام شده بیمارستان ها دیگه جای پذیرش بیماران جدید رو ندارن. همه میدونیم بازگشایی های گسترده اخیر و رعایت نکردن خودمون باعث این افتضاح شده. حالا وزیر علوم تضمین میدهد که تحت پروتکل های بهداشتی آزمون ها انجام میشه و نگران نباشند! چطور میتوانیم به شما اعتماد کنیم؟ خانم نیلوفر ایهاوندی پیگیریشون نتایج جالبی داشت! اینکه مجلس و ستاد ملی کرونا موافق تعویق هستند. اما تعویق اتفاق نمیفتد! واقعا خنده دار است! از مجلس و ستاد کی قدرتمند تره؟ بله درسته مافیای کنکور دانشگاه آزاد و... حرف های وزیر علوم رو که میخونید مدام میگن حق داوطلبان! اما مگه جان داوطلبان خانواده هاشون و یا نزدیکانشون "حق" نیست؟ عجیبه خبری از دکتر نمکی هم نیست سری قبل میگفتند نمیزاریم جان گل های ایران زمین به خطر بیفته و ازین حرفا ولی الان هیچی. البته میشه خوشبین بود و بگیم در سکوت پیگیری میکنند. راستی واقعا علت دوم این گستردگی ویروس رو تو همین صفحه میتونید ببینید.(بی مسئولیتی و بی فکری خودمون). چند نفری هستند که مدام جمله ی "ما کنکور میدیم شده که بمیریم شما نیا سال بده" رو میبینیم. نتیجه ی این حرف یعنی یا ما نمدونیم بیماری واگیر دار چیه یا واقعا فک میکنیم ما ها کرونا نمیگریم. درصورتی که شاید 15 روز یا یک ماه بعد شرایط برای برگذاری بهتر باشد.. شاید... شاید شروع ترم جدید از بهمن بهتر باشد... شاید فکر کنید این شاید ها بی ارزش هست ولی اگر واقعا درست باشه و جان هزاران نفر به خطر نیفته بازم ارزشی نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
باشگاه خبرنگاران بی طرف باش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۶ تير ۱۳۹۹
آقای روحانی شما پاسخگوی سرفه خشک بعد از کنکوری
اقای وزیر شما خودت با رعایت پروتکل ها بیا سر جلسه کنکور
اقای مسیول سازمان سنجش شما تعهد بده که اگه از بین داوطلبا فوتی یا مبتلا بود در دیوان عدالت اداری پاسخگو باشی
چرا فریادمونو نمیشنوین
چرا هر چی میگیم ی عده میگن واس وقت خریدنه
بابا از شما بیشتر نخوندنه باشیم کمتر نخوندیم
به فکر جان جوونای مردم باشین .دلار ۲۲ تومنی سکه ده میلیونی اینم کنکور که میخوان به قتلگاه بفرستنمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۶ تير ۱۳۹۹
بنده چنان چه تا دوهفته بعد از کنکور مبتلا به ویروس کرونا شوم خویش را مجاز به شکایت از سازمان سنجش از طریق دیوان عدالت اداری و پیگیری از مجاری قانونی میدانم
در صورتی که سازمان سنجش به پروتکل های خویش ایمان دارد تعهد نامه ای امضا کرده و عواقب برگزاری کنکور را بپذیرد
حضور در کنکور اختیاری نیست بلکه ما یک سال از عمرمان را در این مسیر گذاشته آیم و از تمام زندگیمان بابت کنکور زده ایم .اگر با این منطق حساب کنیم که سره کار رفتن هم اجباری نیست بشینیم خونه از گشنگی بمیریم

کپی لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۶ تير ۱۳۹۹
یه نگاه به اون جوونی که گلوشو برای تنفس بریدن بکنید هیچ تضمینی وجود نداره که موقع اعلام نتایج کنکور خیلی از دانش آموز ها تو اون وضعیت نباشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
ما خواستار تعویق هستیم نه لغو
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۵۹ ۱۶ تير ۱۳۹۹
الان نمیدونیم چیکار کنیم کلا سردرگم هستیم خسته شدیم دیگه نمیدونیم کنکور تو۳۰مرداده یا به تعویق می افته
خاهشا برا زمان معینی به تعویق بندازین یا لغوش کنیم والا از یه طرف استرس کنکور یه طرفم استرس کرونا .چیکار کنیم شمابه ما بگید مگه میشه ماسکو تو۴ساعت بزاریم من که نفسم زود زود قطع میشه چجوری رو آزمون تمرکز داشته باشم
یه تصمیم قطعی بگیرید خیالمونو راحت کنید ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۶ تير ۱۳۹۹
ایشالله هرچی صلاحه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۳۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
سلام .
از شما مسولین عزیز از بابت نگرانی در مورد حق ما کنکوری ها تشکر میکنم ،اما باید بدانید من کنکوری که به والله آماده کنکور دادنم از استرس کرونا در خانه ام هم آسایش ندارم .
کنکور فقط میتواند یک همه گیری کرونا و نابودی میلیونی باشد که غیر قابل کنترل است ،رعایت موازین بهداشتی صرفا یک رویا پردازیست چون تعهدی از کسی گرفته نشده و ماسک که خیلی به آن تکیه میکنیم ۷۰درصد احتمال جلوگیری از کرونا را دارد که خودش هم میتواند مشکلی اساسی باشد .
اگر اختلال در ورودی سال تحصیلی جدید پیش آید قابل جبران است اما بدانید که همه حتی نخبگان هم در خطرند و کنکور با این شرایط نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۶ تير ۱۳۹۹
تو رو خدا یکم ب فکر جان و سلامتی ما باشین
خواهش میکنم کنکورو عقب بندازین تو این گرما با ماسک و دستکش نمیشه امتحان داد.تو این گرما لازم هس ک لاقل یکم اب و مواد قندی استفاده کنیم
فقط ب فکر اینک برنامه هاتون میریزه ب هم‌نباشین
Ireland
Hhss
۱۳:۲۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
هیچی بد تر از بلاتکلیفی نیست
دم کنکور هی بحث از تعویق میشه و همه بلاتکلیفیم
یه سری از دوستان تا صحبت از تعویق میشه میگن : شما میخواین زمان بخرین درس بخونین...یا چطور امتحانات نهایی رو دادین پس کنکور هم باید برگزار شه... شما بهانه میارین... چطور فعالیت های روزانه رو انجام میدین و تو خیابونا گشت میزنین



در جواب این عزیزان باید گفت مثل اینکه نمیدونین بحث ،بحث چیه... کنکور آزمونیه که آینده و سرنوشت خیلی هارو مشخص میکنه... دوازده سال تحصیل و زحمت و استرس به خصوص سال آخر تحصیل... همه و همه تو چهار ساعت و یه برگه پاسخنامه خلاصه میشه
بعضیا انقدر راحت میگن خب کنکورتونو بدین دیگه ۴ ساعت ماسک میزنین و پروتکل های بهداشتی رعایت میشه انگار نمیدونن کنکور با کارای روزمره و امتحانات نهایی فرق داره... استرس و نگرانی قبول شدن وسطه... پای مغز وسطه... مغزی که اگه اکسیژن کافی بهش نرسه نمیتونه عملکرد خوبی داشته باشه... چهار ساعت تحمل کردن ماسک فاجعست! همینجوری هم نمیشه تحمل کرد... چه برسه به اینکه بخوای فعالیت مغزی انجام بدی... مساعل زیادی حل کنی و از همه مهم تر سرعت عمل داشته باشی...
هممون خسته شدیم... هممون... خیلی هامون از اول سال یا اول تابستون بکوب درس خوندیم و واقعا این تعویق به وجود اومده داره روز به روز باعث تحلیل انرژیمون میشه و این بلاتکلیفی بدتر از هر چیزیه... ولی بحث سلامتی وسطه... کرونا شوخی بردار نیست...
از همه وحشتناک تر اینه که ناقلان کرونا ممکنه هیچ علاعمی بروز ندن و خیلی راحت در کنار افراد سالم آزمون بدن... ما حتی اگه خودمونم کرونا داشته باشیم شاید ندونیم... چطور میتونن افراد ناقل رو از بقیه افراد تشخیص بدن؟ مگه به این راحتیاست؟ از همه که نمیشه تست گرفت!!!
من به شخصه وحشت دارم از شرایط پیش اومده... از مسعولین گرامی خواهش میکنم هر چه زودتر ما کنکوریا رو از بلاتکلیفی در بیارین و سلامتی ما رو هم در نظر بگیرین...
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۶ تير ۱۳۹۹
جالبه الان سازمان سنجش بحث از عدالت میکنه که اگرتعویق بندازیم عدالت برقرار نمیشه ولی سهمیه هیئت علمی دانشگاه در کنکور کاملا با عدالت تمامه دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ در ضمن ما نمیگیم نگییرید قطعن کنکور باید برگزار بشه چرا که بهترین راه گزینش داوطلبه ولی در زمان مناسب فک کنم اینجوری عدالت بهتر برقرار بشه که همه از نظر سلامتی خداقل شرایطشون مثل هم باشه نه یکی رو تخت بیمارستان یکی تو قرنطینه یکی با ماسک برسرجلسه خود دانید ولی بعدن که دوباره با برگزاری امار بالاتر رفت نیایید بگید مردم رعایت نکردن لطفا شما هستید که زمینه رعایت نکردن رو ایجاد میکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۶ تير ۱۳۹۹
لطفاً خواهش میکنم این پیام رو بخونید تا متوجه عدالت بشید
سهمیه : ۲۵ درصد
ادبیات : ۲۸٪ / دینی : ۲۶٪ / عربی : ۲۸٪ / زبان : ۱۷٪ /
ریاضی : ۱۰٪ / فیزیک : ۷٪ / شیمی :۲۶٪ /زیست : ۴۶٪ /
زمین : ۰
رشته قبولی:پزشکی
رتبه : ۱۲۸۵
تراز :۷۲۶۵
به این میگن عدالت ؟
اونوقت ما که میگیم نمیخوایم به دلیل وضعیت فجیع کرونا مبتلا بشیم و کنکور رو به تعویق بندازید میگن حق داوطلب ضایع میشه
اگه میخواین حق همه برابر باشه و ضایع نشه سهمیه های درخشان رو بردارید یا این سهمیه ها رو برای همه در نظر بگیرید مگه خون کسانی که سهمیه دارن از خون ما که رنگین تر نیست کنکوری که پارتی بازی باشه بهتر که نباشه لطفاً به فکر ما که سهمیه نداریم باشید ما هم میخوایم از این سهمیه ها برخوردار باشیم تا بتونیم بهترین دانشگاه قبول بشیم
از ستاد مقابله با کرونا میخوایم که به فکر جون ما باشه نمیخوایم کرونا بگیریم
#خواستار تعویق کنکور سراسری
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۰۶ ۱۶ تير ۱۳۹۹
ما واسه اینکه سریع تر از جلسه نهایی بیایم بیرون خفه نشیم از گرما و عرق صورت درس زیاد خوندیم

حالا سر کنکور باید دستمونو مدادمونو آب و. خوراکی و صندلی رو الکل بزنیم اینا وقت نمیگیره از آدم؟؟؟نمبتونیم نفس بکشیم تمرکز نداریم گررررمه به کی بگیم اینارو؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۰۶ ۱۶ تير ۱۳۹۹
مشخصه چقدر به فکر آینده سازان مملکت هستین ما واسه سلامت جانیمون هم باید بجنگیم التماس کنیم اخه این چه وضعیهه؟؟؟ مهلت ثبت نام کنکورم ک چن بار تمدید کردین بابابزرگای ملتم ثبت نام کردن کم داوطلب داشت حالا دیگه ۲برابر شده یکم وجدان داشتن هم خوبه تو گرمای مرداد کی میتونه ۵ساعت ماسک بزاره رو صورتش سوال حل کنه اگر کسی زنده هم بمونه تو اون شرایط همه تلاشش به هدر میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
چطور میخوان کنکور رو تو چند مرحله برگزار کنن؟
چطور میخوان تو شب امتحان بگیرن؟
چطور میخوان حتی توی بیمارستان هم از داوطلب امتحان بگیرن؟
واقعاً باریک الله به عقل و درایت مسئولان نابغه,،
Sweden
محمد
۱۱:۰۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
خودتون رو بزارید جای ما... استرس کنکور انقدر بالا هست که سیستم ایمنی بدن رو نابود کنه... اونوقت هست که بدن ما خیلی راحت تر مستعد بیماری میشه....
دیگه خود دانید... یه تصمیم میتونه یه فاجعه ی به جا بزاره.....
Iran (Islamic Republic of)
خواستار تعویق کنکور سراسری
۱۰:۵۴ ۱۶ تير ۱۳۹۹
بهانه ما درس نخوندن و تنبلی و زمان خریدن نیست ! ما تنها به فکر سلامتی خود و خانواده هستیم!!
کسی که از اول سال درس نخونده اگه یک سال دیگه هم وقت بهش بدیم درس نمی خونه!!!کسی هم درس هاشو خونده می‌تونه از این فرصت استفاده کنه و مرور کنه!
بهانه‌ی ما خریدن وقت برای درس خواندن نیست! ما به فکر سلامتی خود خانواده و حتی جامعه هستیم!!!
شما تضمین می کنید که کلیه شرکت کنندگان آزمون سراسری
۱_ هنگام ورود به آزمون سالم هستن؟
۲_بهداشت رعایت می کنند؟
۳_از ماسک در طول ازمون استفاده می کنند؟
۴_ هیچ یک از مراقبین مبتلا نیستن؟
۵_ همه‌ی شرکت کنندگان در پایان آزمون با صحت و سلامت کامل محل آزمون رو ترک می کنند؟
۶_ خانواده ها و افراد وابسته به شرکت کنندگان آزمون در بیرون محل آزمون تجمع نمی کنند و همه در کمال سلامت به خونه بر می گردن؟
اگر مسولیت همه‌ی این موارد رو به صورت کتبی مسولین به گردن می گیرند بنده حتما شرکت می کنم.در صورتی که می‌دونم هیچ کدام از این موارد رعایت نمیشه!
حوزه ما کلاس به کلاس هست هر کلاس ۱۲ نفر به فاصله یک متر !!
امسال اگه فاصله زیاد بشه نصف جمعیت حوزه باید بیرون برن!
خواهشاً یا شخصا مسولیت کنکور و عواقب بعد از آن رو به گردن بگیرید یا به تعویق بیندازید تا درمان یا واکسن براش پیدا بشه !
سلامتی مهمه یا یک امتحان مزخرف !
اصلا چرا همین امسال کنکور بر نمی دارید؟فرصت خوبی!ولی اگه مافیای کنکور بزارن!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
سلام اگر میخواین عدالت اموزشی برقرار بشه سهمیه ها رو بردارید عدالت برقرار میشه . این قدر برداشتن سهمیه ها سخته ؟ حداقل کمش کنین خب تا عدالت برقرار بشه . الان کنکور عقب بیفته عدالت برقرار هست یا نه؟ جان ادم ها به خطر بیفته عدالت برقرار هست یا نه؟ توی این کرونا تو بیمارستان با اون درد بیماری کنکور دادن عدالت برقرار هست یا نه؟؟؟ این همه استرس برا ما درست کردین عدالت برقرار هس یا نه؟؟ یه ماه نهایی دادن عدالت برقرار هس ؟؟ مفهوم عدالت به گمانم عوض شده
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۶ تير ۱۳۹۹
احسنت
هنوز میگن چرا ما مث کشورای پیشرفته نمیشم
همین حق کشی هاست ک مارو ب اینجا کشونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۶ تير ۱۳۹۹
دوست عزیز من خواهرم بدون هیچ سهمیه ای از منطقه 1 پزشکی قبول شد..خدا اگر بخواد اتفاقی بیفته میفته..همه چیز به سهمیه نیست..من خودم سهمیه ندارم ولی با آرامش درس میخونم..تا خدا هست سهمیه کیلو چند؟ درضمن اونی که با سهمیه قبول بشه اصلا نمیتونه درسای سختی مثل پزشکی اینارو پاس کنه همون ترم اول خودش انصراف میده..میشناسم که میگم..پس آرامش داشته باش و به ادامه مسیرت با قدرت ادامه بده و تقصیر سهمیه ها ننداز
United States of America
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
اونایی که میگن به تعویق بیوفته کرونا تمومی نداره شاید تا دو سه سال دیگه ادامه پیدا کنه به خاطر یه ویروس که نمیشه همه چیزو تعطیل کرد.باید باهاش کنار بیایم هر چند من به کرونا اعتقادی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
سه سال عقب بیفته خیلی بهتر از اینه که یک عمر بخوای با مشکل تنفسی زندگی کنی...
Germany
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
چرا شعر میگی مگه زبون بلده که بهش بگی نیا سمت من جمع کنین این بی عقلی هارو اگه یه ماه کل کشور تعطیل بود الان به این وضع نمیرسیدیم تا زمانی که تو این مملکت افراد ناخرد هست وضعمون بهتر که نمیشه بدتر هم میشه..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۷ تير ۱۳۹۹
همین یه ویروس ظرف چند ماه که به یکسال هم نکشید کل کشورای دنیا رو گرفت
یه عده بیخیال هم مثل تو به دلیل رعایت نکردن جون بقیه رو هم به خطر میندازن به خاطر همین یه ویروس رفتن به حج رو لغو کردن ما جونمون رو نمیتونیم به خطر بندازیم
خوبه که به کرونا اعتقاد نداری اگه اعتقاد می‌داشتی چی میشد
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۲:۱۷ ۳۱ تير ۱۳۹۹
وختی تمام اعضای خانواده ات جلو چشمات مردن اونوقت میفهمی
Spain
بی نام
۰۹:۵۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
معلوم شد ذزه ای به فکر داوطلبا نیستید ننیدونم کدوم مافیاای گفته بهتون که کنکور بید برگزار شه ولی همون ۱۳ تیر برگزار میشد بهتر بود نه الان که روز ی۱۶۰ تا کشته میدیم خودخواهی مسئولان باعث مبتلا شدن صدها نفر میشه اونم قشر دانشجوی جامعه جوانانی که بهشون نیاز دارن بعد بگین چرا جمعیت کاهش یافت
Spain
'کنکوری
۰۹:۴۶ ۱۶ تير ۱۳۹۹
آقایان مسئول و دوستانی که میگن تعویق نندازید ، گویا شما با این ویروس آشنا نیستید نمیدونید چه میکنه هیچ تضمینی وجود نداره بدای هیچ کس که کرونا نگیره اصلا شما بشو رتبه ۱ کشور وقتی سلامتیت به خطر میفته چه فایده ای داره امتحانات نهایی رو به زور دادیم سخته به ولله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۶ تير ۱۳۹۹
اگه سر جلسه کرونا گرفتیم میگن کنکور که اجباری نبود خودشون اومدن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۱۱ ۱۶ تير ۱۳۹۹
برگزاری امتحانات نهایی در آمار فعلی کرونا تاثیر داشته
وزیر آموزش و پرورش قبل امتحانات قول داد که پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری رعایت میشود که تقریباً عملی نشد و حتی افرادی در امتحانات مبتلا شدند تازه مدیریت امتحانات نهایی از کنکور با این جامعه آماری خیلی راحت تر بود
انسان عاقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه
آن موقع که آمار پایین بود اکثر استان ها سفید بودند نتیجه ش این شد
حالا اکثر استان ها قرمز و هشدار هستند معلوم نیست چه خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
آقای وزیر آموزش وپرورش باید پاسخگو باشند
Iran (Islamic Republic of)
التماس تفکر
۰۸:۵۷ ۱۶ تير ۱۳۹۹
Yjc لطفاً پیگیر وضعیت روستایی ها و کسانی که فاصله ی حوزه امتحانی تا خونشون کمه باش
تو اتوبوس ها که نمی توانند فاصله گذاری کنند و خطر ابتلا در حمل و نقل برای ما بالا ست
داوطلب کنکور که فقط شهری ها نیستند ما روستایی ها هم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
التماس تفکر بیشتر
۰۸:۵۳ ۱۶ تير ۱۳۹۹
رعایت پروتکل های بهداشتی رو توی امتحانات نهایی دیدیم که فقط روز های اول یکم رعایت شد و دیگه هیشکی رعایت نمی کرد هرچی هم اعتراض میکردیم هیشکی پاسخگو نبود
حجم حوزه های امتحانی فقط ۴۰درصد افزایش پیدا کرده
به خطرات احتمالی حمل و نقل برای داوطلبانی که در روستای ها و جاهای دور از محل آزمون هستند فکری نشده است و برنامه ریزی نشده است
گفتند که بیماران کرونایی می توانند در بیمارستان آزمون دهند که امنیت آزمون پایین میاد
چرا می خواهید یه راه اشتباه رو ده بار دیگه برید اگه پروتکل های بهداشتی موثر بود حالا وضعمون این نبود
من مطمئنم که وسط آزمون خیلی ها ماسک رو از صورتشون بر می دارند
آنقدر شعار ندهید
Iran (Islamic Republic of)
استعفا بده اگه کار بلد نیستی
۱۸:۴۹ ۱۶ تير ۱۳۹۹
چرا وزیر آموزش و پرورش رو برکنار نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۶ تير ۱۳۹۹
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۶ تير ۱۳۹۹
این وزیر آموزش و پرورش با لجاجت و بی لیاقتی جا هزاران نفر رو به خطر انداخت و با گستاخی تمام از تصمیمات خو دفاع می کند
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۶ تير ۱۳۹۹
سنجش اعلام کرده برای کرونایی ها تو بیمارستان کنکور می گیره!!! احتمالا چند وقت دیگه می گه برای فوتی ها هم سر قبر امتحان رو برگزار می کنیم!
Iran (Islamic Republic of)
التماس تفکر
۰۷:۴۷ ۱۶ تير ۱۳۹۹
Yjc لطفاً پیگیر وضعیت روستایی ها و کسانی که فاصله ی حوزه امتحانی تا خونشون کمه باش
تو اتوبوس ها که نمی توانند فاصله گذاری کنند و خطر ابتلا در حمل و نقل برای ما بالا ست
داوطلب کنکور که فقط شهری ها نیستند ما روستایی ها هم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
پر حاشیه ترین و بدترین کنکور ممکنه این کنکور جز مافیای کنکور هیچ برنده ای دیگه نداره حاشیه آفت تمرکز انسان است
Iran (Islamic Republic of)
مهندس.ک
۰۴:۵۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
لطفا کنکور های سراسری را به تعویق بیندازید... جان ما در خطره... خواسته ما چیزی جز حفظ سلامتی نیست که اون هم با تعویق کنکور ها میسر است.
Germany
حمید
۰۳:۰۳ ۱۶ تير ۱۳۹۹
سلام از آقای خدایی میخوام سر جلسه کنکور خودش و خانوادش حضور داشته باشن یا سازمان سنجش ضمانت سلامتی داوطلبان تائید کنه اگه مشکلی بابت کرونا پیش اومد قرامت سنگینی پرداخت کنه مطمعن باشید هیچ ضمانتی نیست و اکثر بچه‌ها رعایت نمیکنن موقع بازرسی بدنی همه کرونا میگیرن وحشتناک میشه پدر مادر ای جلوی در حوزه امتحانی بگیر تا بچه های داخل سالن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۱۶ تير ۱۳۹۹
با سلام
مجلس شورای اسلامی

تعویق کنکور لازمه
جان خانواده ها و داوطلبان مهمه

به خدا بعدا دیره، بعدا همین هایی که می گن کنکور بدیم هرکدومشون صد تا صاحب براشون پیدا میشه ؛ چون احتمال ابتلا خیلی بالاست.

التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۶ تير ۱۳۹۹
آقایون شب خواب میشن صبح که بیدار میشن تصمیمات خنده‌دارشون رو اعلام میکنن واقعاً خنده‌دارتر از این هم شنیدید که توی بیمارستان کنکور باید برگزار بشه حتی به قیمت جون داوطلب
ستاد مقابله با کرونا خواهشاً به فکر ما باشید و جلوی این بیفکری ها رو بگیرید
#خواستار تعویق کنکور
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۰۰:۲۶ ۱۶ تير ۱۳۹۹
میگید با رعایت پروتوکل های بهداشتی کنکور سر موعدش برگذار بشه،حالا اومدیم توی این بازه زمانی ،تعداد از داوطلبان ب ویروس مبتلا شدن،شما مسئولین میوید جواب خانوادهاشون میدید،
Germany
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۶ تير ۱۳۹۹
افرادی که موبایل به دست هستند و پیام عدم برگزاری کنکور رو ارسال می کنندو پیگیر واکنش دیگران هستند دانش اموز کنکوری نیستند این افراد دارند برای اوقات از دست دادشون وقت می خرند اونی که سالها زحمت کشیده و تو خونش نشسته پای کتاب و تست راضی به تعویق کنکور نیست
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
خودتم جز اون دسته ای که نخواندی و همش توی اینترنتی. وگرنه اینجا پیام نمی دادی. با توهین به دیگران به خواسته آن نمی رسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۶ تير ۱۳۹۹
فکر کن قبول نشدی یک سال دیگه میخوای بخونی برای کنکور
فکر کنم این خیلی بهتر باشه از این که بخوای با دستگاه نفس بکشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۶ تير ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۲۲:۲۰ ۳۱ تير ۱۳۹۹
چقد خودخواه، چون تو خوب درس خوندی بقیه باید بمیرن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی عاشوری
۰۰:۱۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
من خودم یه منطقه محرومیم، با این حال اینهمه دوره هم کردیم، از خیلیاهم جلوزدیم، نفرات برتر کانون هم شدیم، والا از مرور ضرری نکردیم...
شیش ماه پشت کنکور موندن سخت تره یا شیش ماه به پشت خوابیدن تو بیمارستان؟
Germany
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۵ تير ۱۳۹۹
توکل به خدا جای خود
ولی
هیچ عقل سلیمی نمیگه شما ۴ ساعت تو یک فضا از نقاط مختلف تو یه سالن بشینین که احتمال آلودگی خود فرد و به تبع اون خانواده فرد بشه.
هممون میدونیم که استرس منتهی به کنکور باعث تضعیف سیستم ایمنی و ابتلا به نوع شدیدتر کرونا میشه و خطر مرگ و میر رو چندین برابر میکنه.
به فکر جوانا و آینده سازان مملکت باشید
۱۲۳۴
آخرین اخبار