تحقق حیرت آور پیش بینی یک فیلم قدیمی ۷۰ ساله از آینده فناوری +فیلم

تحلیلگران سینما در جریان تحلیل یک فیلم قدیمی با صحنه‌های شگفت انگیزی از نمایش فناوری پیشرفته مواجه شدند که باعث تحیر آن‌ها شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، صنعت فیلم سازی را می‌توان به جرات یکی از مستندات تاریخی معاصر نامید چرا که گویای سطح فرهنگ و دانش زمان خود هستند؛ به ویژه فیلم‌هایی که در سال‌های اولیه شکل‌گیری این صنعت ساخته شدند ما را بهتر در فهم و درک روزگاران گذشته یاری می‌کنند.

و اما در جریان نقد و تحلیل یکی از فیلم‌های قدیمی فرانسوی، کارشناسان به نکات جالب و در عین حال خیره کننده‌ای رسیدند. در فیلمی که سال ۱۹۴۷ در فرانسه ساخته شده است، صحنه‌های شگفت انگیزی از وجود فناوری پیشرفته دیده می‌شود. این صحنه‌ها به حدی با واقعیت امروز تطابق دارد که به راستی هر بیننده‌ای را متحیر می‌کند.

فیلم سینمایی

کلیپی که در ادامه ارائه شده صحنه‌هایی از این فیلم است که همانطور که مشاهده می‌شود بازیگران آن چیزی شبیه به تلفن همراه امروزی را در دست داشته و مشغول کار با آن هستند. این در حالی است که در زمان تولید این فیلم، هنوز تلفن همراه اختراع نشده بود؛ و یا در صحنه‌ای دیگر خودرویی نشان داده می‌شود که مجهز به مانیتور است.

اما در این میان آنچه بیش از این‌ها باعث تحیر است اینکه در این فیلم به خوبی رفتار انسان‌ها در مواجهه با این فناوری نمایش داده شده است؛ مثلا در صحنه‌ای دو عابر پیاده به دلیل سرگرم بودن با وسیله‌ای شبیه به تلفن همراه، با یکدیگر برخورد می‌کنند و یا مشابه این صحنه را در خیابان هنگام سد شدن مسیر یک خودرو توسط یک عابر حواس پرت دیگر می‌توان دید.

فیلم سینمایی


بیشتر بخوانید


این فیلم به طرز عجیبی صحنه‌هایی از واقعیت امروز بشر را به تصویر کشیده است و به عبارتی چیزی را پیش بینی کرده که بسیار شبیه به حال حاضر است.

جزئیات بیشتر را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
واقعا زحمت كشيدن
خب منم الان ميتونم پيش بيني كنم در آينده ماشينها منسوخ ميشن و بشر به نيروي جتذبه فايق ميشه و هر جا بخواد از رو هوا ميره يا الكترونيك اينقدر قوي ميشه كه موبايلا در حد سوپر كامپيوترهاي امروزي قوي ميشن و ابنترنت اينقدر سريع ميشه كه يه فيلم سه ساعته رو همه ميتونن ايكي ثانيه دانلود كنن و سرطان و سكته به تاريخ ميپيونده