بهره‌برداری از دو مدرسه خیرساز در شهر کرمان

مدیرکل نوسازی مدارس استان‌کرمان از افتتاح دو پروژه مدرسه سازی خیری در شهر کرمان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد.

افتتاح و بهره‌برداری از دو مدرسه خیری در شهر کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز در آیین افتتاح دو باب مدرسه خیرساز در شهر کرمان با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش و خیرین مدرسه، گفت: این دو پروژه با مشارکت خیرین مدرسه ساز و در راستای اجرای طرح آجر با آجر و عملیاتی سازی سیاست‌های بسته تحولی مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در کرمان به بهره برداری رسید و تحویل آموزش و پرورش شد.

واعظی نژاد از عمل خداپسندانه و انسان دوستانه خیر نیکوکار تفرشی و نماینده ایشان حاج محمدعلی کارنما در مشارکت ساخت مدرسه مسکن مهر شهرک شهید مطهری تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: این پروژه ابتدای سال ۹۷ شروع شده و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال و با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیر نیکوکار به اتمام رسیده و امروز تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

او افزود: پروژه مدرسه مسکن مهر شهرک شهید مطهری با ۱۲ کلاس درس، ۱۹۴۷ متر مربع زیربنای آموزشی، ۳۵۰ متر مربع حصار کشی ۵۰۰ متر مربع محوطه سازی، ۶۰ متر مربع سرایداری، ۵۰ متر مربع سرویس بهداشتی و از یک سالن چند منظوره ۱۸۰ متر مربعی نیز بهره می‌برد.

واعظی نژاد در خصوص پروژه مدرسه سازی خیری بقیه الله ضمن تشکر از بانیان خیر ساخت این پروژه مدرسه سازی، اظهار داشت: خانواده معظم شهید عارف محمدحسین یوسف الهی به یاد این شهید والا مقام در ساخت این مدرسه مشارکت کردند و ما توانستیم به همت این عزیزان در مرکز شهر کرمان در خیابان جهاد یک باب دبستان ۶ کلاسه استاندارد، بزرگ و مجهز را تحویل آموزش و پرورش بدهیم.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه از سویی خانواده معظم شهید یوسف الهی نام این مدرسه بقیه الله (عج) انتخاب شده است، تصریح کرد: این مدرسه با ۶ کلاس درس با داشتن کارگاه و آزمایشگاه و هزار و ۴۰۰ مترمربع زیربنای آموزشی در ۴ طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال ساخته شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار