کاظمی: موفقیت من در بسکتبال نتیجه حمایت مردم شریف ایران است

بازیکن تیم بسکتبال مهرام گفت: در ایران بحث ملی که به میان می‌آید همه مردم و ورزشکاران از ما حمایت می‌کنند.

کاظمی: موفقیت من در بسکتبال نتیجه حمایت مردم شریف ایران استارسلان کاظمی بازیکن تیم بسکتبال مهرام در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نظرسنجی اخیر فدراسیون جهانی بسکتبال اظهار داشت: چنین نظرسنجی‌ای برای اولین بار از سوی فدراسیون جهانی برگزار می‌شد و هدف انتخاب بهترین اسلم دانک یک دهه اخیر جهان بود که با حمایت و لطف مردم ایران توانستم به اینجا برسم. در نهایت اسلم دانک من به عنوان برترین حرکت انتخاب شد. اسلم دانکی که فدراسیون جهانی در نظر سنجی از آن استفاده کرده مربوط به بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ است که تیم ملی در برابر یونان بازی داشت، اما متاسفانه تیم ملی در آن سال به المپیک راه پیدا نکرد.

او افزود: این مسابقه از سوی فدراسیون جهانی جالب بود. مردم شریف ایران به من لطف داشتند و در پایان این رقابت‌ها رای فیبا انتخاب اسلم دانک من بود. حریف من در فینال کار‌های خلافی کرد و یقینا تا فینال هم به همین شکل آمده بود.


بیشتر بخوانید:


بازیکن تیم بسکتبال مهرام در خصوص حمایت مردم از ورزش‌های غیر فوتبالی گفت: در هر کشوری یک ورزش از محبوبیت‌های خاصی برخوردار است، اما در کشور ما بحث ورزش ملی که به میان می‌آید همه مردم و ورزش دوستان از آن حمایت می کنند تا موفقیت ملی به دست بیاید. وقتی گل یک لژیونر ایرانی در باشگاه‌های خارج از کشور به رای گذاشته می‌شود می‌بینید که همه مردم در آن نظرسنجی شرکت می کنند.

او در پایان در خصوص حمایت فدراسیون بسکتبال از این نظر سنجی خاطر نشان کرد: فدراسیون در این نظر سنجی من را تنها نگذاشت و به صورت مستمر روابط عمومی فدراسیون بسکتبال پیگیر شرایط من در خصوص این نظر سنجی بود. در این نظر سنجی پیشکسوتان بسکتبال هم از من حمایت کردند که از همین جا از همه آن‌ها تشکر می کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار