مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

مشاغل فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا در خوزستان به بانک‌ها معرفی می‌شوند

محمد جوروند از معرفی بنگاه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آسیب دیده از کرونا به بانک‌های برای دریافت تسهیلات خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت:  ویروس کرونا تبعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را به دنبال داشته است؛ و موجب بیکاری و مشکلات معیشتی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شده است که ما مشاغل آسیب دیده را برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی کردیم.

او افزود: با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کار‌های فرهنگی آسیب دیده از کرونا، تاکنون بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال درخواست تسهیلات از طرف این کسب و کار‌ها به بانک‌های عامل استان ارائه شده و متقاضیان در حال طی مراحل قانونی برای دریافت این تسهیلات هستند.

جوروند بیان داشت: این تسهیلات به ازای ۲۲۶ نفر شاغل در بنگاه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آسیب دیده از کرونا است و متقاضیانی که دارای کد بیمه تامین اجتماعی هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه (کارا) وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به درخواست تسهیلات اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: برای آن دسته از کسب و کار‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای که فاقد کد بیمه تامین اجتماعی هستند رایزنی‌های لازم صورت پذیرفته و پس از ابلاغ دستورالعمل مربوطه، قادر به دریافت تسهیلات می‌باشند که در زمان مقرر، اطلاع رسانی لازم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار