فرماندار رامهرمز:

با مسئولانی که تکریم ارباب رجوع را انجام ندهند برخورد خواهد شد

قنبری گفت: هر مدیری که موارد مربوط به تکریم ارباب رجوع را انجام ندهد توبیخ خواهد شد.

آرش قنبری فرماندار رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تکریم ارباب رجوع در ادارات رعایت ‌نمی‌گردد، البته درست است که همه مشکلات در ادارات حل ‌نمی‌شود، ولی باید ارباب رجوع را با خوشرویی و توجیه لازم راهی کرد، و با مدیری که موارد مربوط به تکریم را انجام ندهد برخورد می‌شود.

او افزود: مسئولان رامهرمز باید از ادارات کل پیگیر اعتبارات باشند، اما هیچ کدام از مدیران برنامه‌ای را برای سال ۹۹ خود اعلام نکرده اند بنابراین نیاز است که هر چه سریعتر برنامه‌ها را به فرمانداری اعلام کنند.

قنبری تصریح کرد: در رابطه با بحث فساد اداری، مسئولان باید مراقبت ویژه کنند و راه‌های نفوذ فساد را مسدود کنند و با کسانی که در گذشته اقدام به این عمل کرده اند بزودی برخورد خواهد شد و به درستی از اموال دولتی در ادارات نگهداری نمی‌شود و گاهی مورد سرقت نیز قرار می‌گیرد که باید دقت بیشتری در این رابطه صورت گیرد.

فرماندار رامهرمز خواستار اتصال ادارات به شبکه دولت شد و گفت: توانستیم آب آشامیدنی۱۲ روستای حومه غربی را به شکلی به پایداری برسانیم و ۳۰ روستا را هم مورد بهسازی قرار دادیم و در بحث آب شهر رامهرمز بزودی تحولی در این زمینه خواهیم داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات کرونایی در سطح شهرستان اظهار داشت: اقدامات خوبی را در این رابطه در رامهرمز از ابتدای کرونا ویروس تا کنون انجام دادیم، اما برگزاری مراسم پر جمعیت عزاداری و تشییع جنازه‌ها، شیوع این بیماری را افزایش داده است و از همه مردم می‌خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را جدا رعایت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۲۳ ۱۱ تير ۱۳۹۹
همه کارمندهای تو ادارات توی شرکت ها مخصوصا توی بانکها عقده ای هستن یادشون رفته با پارتی و رابطه رفتن سرکار که اینجوری جواب مردم بدبخت رو تو این شرایط میدن مخصوصا کارمندهای خانوم
آخرین اخبار