خادمیاران در خط مقدم خدمت رسانی

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: خادمیاران در امر خدمت‌رسانی به محرومان در سراسر کشور پیش قدم هستند.

ابراهیمی سرپرست دفتر نماینده آستان قدس رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ۴۰۰ نفر از خادمیاران جهادی در سطح استان در قالب ۱۷ گروه جهادی در عرصه ضد عفونی کردن اماکن عمومی و مساجد فعالیت داشتند.

او افزود: دوخت ماسک و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در حاشیه شهرها، شناسایی خانواده‌های کم بضاعت و محروم، مرمت و نوسازی منازل محرومین از اقدامات خادمیاران می‌باشد.

ابراهیمی با اشاره به فعالیت خادمیاران استان در اردو‌های جهادی عنوان کرد: تعداد ۵۰ نفر نیز در ابتدای سال به مناطق سیل‌زده شهرستان‌های سربیشه، نهبندان، درمیان و دیهوک طبس اعزام شدند.


بیشتر بخوانید


سرپرست دفتر نماینده آستان قدس رضوی بیان کرد: با توجه به اینکه خادمیاران ظرفیت بسیار بزرگی برای خدمت به آحاد مردم به ویژه محرومان دارند، در همین راستا اقدامات موثری برای محرومیت‌زدایی در استان با استفاده از ظرفیت خادمیاران انجام شده است.

او افزود: خادمین حضرت امام رضا ۶هزار و ۵۰۰ نفر در سراسر استان و در ۱۱ شهرستان پراکنده هستند و همچنین ۲۵کانون تخصصی و ۹ تا عمومی در خدمت رسانی به مردم در شهر‌ها رو روستا‌ها فعال هستند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار