بهتری: تیم ملی کیک بوکسینگ را تشکیل می‌دهیم/ برای بیمه کردن ورزشکاران و مربیان اقدامات خوبی انجام دادیم

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حاشیه مجمع عمومی این فدراسیون توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در مورد برگزاری مجمع عمومی این فدراسیون عنوان کرد: باید از روسای سابق فدراسیون تشکر ویژه داشته باشم. هر مدیری را با توجه به شرایطی که برایش فراهم بود باید سنجید و شاید شرایطی برای برگزاری مجمع در زمان آن‌ها فراهم نبوده است.

او در مورد تلاش برای بازگشت چند سبک مانند کیک بوکسینگ واکو به فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی عنوان کرد: با توجه به سیاستی که وزارت ورزش و جوانان اتخاذ کرده بود نام فدراسیون ما تغییر پیدا کرد و این فدراسیون مشخصا در مورد سبک‌های ورزشی که نمی‌توانند فدراسیون مستقل داشته باشند مطرح و معرفی شد. ما چندان راغب نیستیم که این سبک‌ها به فدراسیون ما برگردند و در این رابطه تابع تصمیم وزارت ورزش و جوانان هستیم و باید تبعیت کرد.

بهتری درباره تشکیل انجمن‌های ورزشی بعد از کیک بوکسینگ عنوان کرد: چند سبک در حدی نیستند که به انجمن خاص خود تبدیل شوند، اما کیک بوکسینگ برای ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، چون رزمی‌کاران بلاتکلیف هستند که در فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ادامه فعالیت داشته باشند یا اینکه به انجمن‌های ورزشی منتقل شوند که خواهش ما از وزارت ورزش و جوانان این است کیک بوکسینگ را در یک فدراسیون مشخص مقرر کنند.

او ادامه داد: در حال تشکیل تیم ملی کیک بوکسینگ هستیم، اما برای مسابقات داخل سالن آسیا فعلا سبک واکو مجوز اعزام دارد و سازمان‌های معتبر دیگری هستند که مانند پنجاک سیلات و سامبو می‌توانند در indoor games حضور پیدا کنند.

بهتری ادامه داد: تا جایی که امکان داشته باشد دوره‌های مربیگری و داوری را به صورت مجازی برگزار می‌کنیم. هدف ما در سال ۹۹ سازماندهی ورزشکاران است که حتما کارت بیمه داشته باشند و در مباحث علمی ورزش به صورت به روز باقی بمانند. در تلاش هستیم تا کارت بیمه را برای مربیان فراهم کنیم تا از مزایای مربوطه بهره ببرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار