مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد؛

معیشت کارکنان و بازنشستگان مخابرات بهبود می‌یابد

سید مجید صدری با انتشار یک پست در فضای مجازی، از اجرای مصوباتی در راستای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان و بازنشستگان این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در آخرین پست اینستاگرامی خود درباره نهایی شدن برخی از مصوبات این شرکت خبر داد که در بهبود وضعیت اقتصادی کارکنان و بازنشستگان مخابرات تأثیر به‌سزایی دارد.

افزایش کمک هزینه رفاهی سال ۹۹ بر اساس مصوبه آئین‌نامه سال ۸۹، الزام تهیه دستورالعمل اجرایی پرداخت حق جذب، ارتقاء گروه، احتساب مدرک تحصیلی و حق سرپرستی، محاسبه امتیاز منزلت شغلی و سرپرستی کارکنان، ترمیم کمک هزینه‌های رفاهی کارکنان و بازنشستگان، پرداخت اضافه‌کاری بدون درنظر گرفتن سنوات خدمت و بررسی نحوه تامین منابع مالی پرداخت مزایای متعلق به ایثارگران و خدمت داوطلبانه در دفاع مقدس و احتساب ۳/۴ خدمت سربازی از جمله مواردی بود که صدری نوید اجرایی شدن آن را به خانواده مخابرات ایران داد.


بیشتر بخوانید


در ادامه متن و پست منتشر شده توسط مدیرعامل شرکت مخابرات ایران را مشاهده می‌کنید:

"همان‌طور که دیشب در برنامه زنده اینستا در همین صفحه اعلام کردم، خبر خوبی برای کارکنان و بازنشستگان دارم. خدا را شکر بعد از بررسی‌های مختلف و به همت هیئت‌مدیره محترم شرکت، مصوبات خوبی را نهایی و تصویب کردیم.

افزایش کمک هزینه رفاهی سال ۹۹ بر اساس مصوبه آئین‌نامه سال ۸۹، الزام تهیه دستورالعمل اجرایی پرداخت حق جذب، ارتقاء گروه، احتساب مدرک تحصیلی و حق سرپرستی، محاسبه امتیاز منزلت شغلی و سرپرستی کارکنان، ترمیم کمک هزینه‌های رفاهی کارکنان و بازنشستگان، پرداخت اضافه‌کاری بدون درنظر گرفتن سنوات خدمت و بررسی نحوه تأمین منابع مالی پرداخت مزایای متعلق به ایثارگران و خدمت داوطلبانه در دفاع مقدس و احتساب ۳/۴ خدمت سربازی از جمله این موارد است. به امید خدا به زودی با اجراشدن این موضوعات، رفاه و بهبود خوبی در وضعیت معیشت کارکنان و بازنشستگان عزیز ایجاد می‌شود. ان‌شاءلله. "

معیشت کارکنان و بازنشستگان مخابرات بهبود می‌یابد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.