ماجرای حضور یک ایرانی قبل از مرگ قاضی منصوری در هتل دوک بخارست چیست؟

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در مورد ابهامات و آخرین اخبار پرونده مرگ قاضی منصوری توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه؛ جسد «غلامرضا منصوری» ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه سی‌ام خرداد، در لابی هتل دوک در بخارست رومانی پیدا شد؛ براساس آنچه «رسانه‌های رومانی» با استناد به نتایج اولیه کالبدشکافی، گزارش داده‌اند «مرگ او در اثر جراحات برخورد با سطحی سخت، رخ داده است».

منصوری متهم ردیف نهم پرونده مرتبط با اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه بود؛ به گفته رسول قهرمانی نماینده دادستان، منصوری «یک ماه بعد از دستگیری طبری، تلفن خود را در ایران گذاشت و از ایران خارج شد.»

سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی در خصوص اینکه چرا منصوری در رومانی در بازداشت نماند، این گونه توضیح داده بود: «زمانی که برای یک متهم اعلان قرمز صادر شود، دادگاه کشوری که متهم در آن حضور دارد، بر اساس مستندات کشور درخواست‌کننده اعلان قرمز، برای محاکمه وی زمانی را تعیین می‌کند، نوبت دادگاه آقای غلامرضا منصوری نیز در تاریخ ۲۲ تیر تعیین شده بود، متهمی که برایش اعلان قرمز صادر شده، تحت نظر پلیس و قوه قضاییه آن کشور قرار خواهد داشت. همچنین متهم یا باید بازداشت شود و به زندان برود یا اینکه تحت‌الحفظ و ممنوع‌الخروج باشد، درباره آقای منصوری با توجه به شرایط کرونایی، حکم قاضی رومانی مبنی بر بازداشت وی در زندان نبود و برای ما نیز در نامه‌ای اعلام کردند که تا تاریخ برگزاری دادگاه، زیرنظر پلیس و قوه‌ قضاییه خواهد بود و ممنوع‌الخروج است.»

این مقام انتظامی همچنین از مکاتبات پلیس در خصوص مرگ قاضی منصوری سخن گفت و افزود: «با توجه به تحت نظر بودن متهم، پلیس رومانی باید توضیح دهد که چه اتفاقی برای منصوری روی داده که منجر به مرگ وی شده است، منتظریم تا شرح ماوقع برای ما ارسال شود تا با هماهنگی قوه‌ قضاییه سایر اقدامات را انجام دهیم».

اما امروز و به فاصله حدود دو هفته‌ای از مرگ منصوری، سردار «هادی شیرزاد» رئیس پلیس بین‌الملل ناجا، در گفت‌وگویی در مورد ابهامات و آخرین اخبار پرونده منصوری توضیحاتی را ارائه کرد.

سردار شیرزاد در پاسخ به این سوال که پلیس ایران دقیقا چه زمانی متوجه مرگ منصوری شد؟ گفت: بعد از این اتفاق، نامه‌ای از پلیس بین الملل بخارست به پلیس بین الملل تهران ارسال شد، در این نامه توضیحاتی در مورد مرگ منصوری داده و همچنین عنوان شده بود که این فرد خودکشی کرده و جنازه آن به واحد جنایی بخارست منتقل شده است، در این نامه هویت فرد فوت شده، غلامرضا منصوری عنوان شده بود.

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا، افزود: بعد از این اتفاق خبر به بازپرس پرونده مرتبط با منصوری منتقل شد، در مورد این حادثه قوه قضاییه سوالاتی داشت، مجموعه سوالات دستگاه قضا، به پلیس اینترپل ارسال و از پلیس بین الملل بخارست درخواست شد که اطلاعات تکمیلی را به پلیس بین الملل تهران ارسال کند.

سردار شیرزاد با بیان اینکه یکی از درخواست‌های ایران از پلیس رومانی، اعزام یک تیم کارشناسی برای بررسی میدانی صحنه حادثه بود، اظهار کرد: پلیس رومانی خواهان پیگیری این درخواست از مسیر دیپلماتیک شد و به همین خاطر، از طریق قوه قضاییه درخواستی از مسیر دیپلماتیک برای کشور رومانی ارسال شد.

وی در خصوص نحوه ارتباط و تعامل با پلیس بین الملل رومانی برای پیگیری این پرونده، عنوان کرد: پلیس‌های بین الملل از طریق یک سامانه داخلی به نام «هر روز هفته و ۲۴ ساعته» دائما باهم در ارتباطند، در این سامانه اخبار و درخواست‌ها رد و بدل می‌شود و در خصوص مجرمین تبادل نظر می‌شود، پلیس اینترپل بخارست هم یکی از این پلیس‌ها است که ارتباط دائمی با پلیس اینترپل تهران دارد.

این مقام انتظامی در خصوص عملکرد پلیس بین الملل بخارست در این حادثه، عنوان کرد: پلیس رومانی در این ماجرا سعی کرد، آنچه که در توان داشته در اختیار پلیس بگذارد، اما گاهی به خاطر نیاز به مجوز مراجع قضایی و دادستانی رومانی محدودیت‌هایی به وجود آمده و آن‌ها اعلام کردند از مسیر دادستانی و دستگاه قضایی رومانی برای برخی هماهنگی‌ها و ارسال مستندات باید عبور شود، اما با وجود این محدودیت‌ها، مستندات متعددی را برای ایران ارسال کردند و علاوه بر این پیگیر هستند که درخواست‌های متعدد ما، هرچه زودتر به نتیجه برسد.

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در خصوص برخی ابهامات و مطالب مطرح شده در خصوص زنده بودن منصوری، گفت: بعد از اعلام رسمی خبر این حادثه، بلافاصله از اینترپل بخارست در خصوص هویت فرد فوت شده و نحوه حادثه سوال شد و آن‌ها در مستنداتی که اخیرا مطرح کردند توضیح داده‌اند که فرد فوت شده، بر اساس مستندات و مدارکی که به همراه داشته تعیین هویت شده و مرگ این فرد را پلیس رومانی به نام غلامرضا منصوری تأیید و برای ما ارسال کرده است.

پروفایل «DNA» قاضی منصوری به زودی به ایران ارسال می‌شود

وی البته این نکته را هم افزود: برای تعیین قطعی هویت فرد فوت شده، حتما به مستندات دیگری از جمله «دی ان ای» نیاز است، و درخواست پروفایل دی ان‌ای ارسال شده و پلیس اینترپل رومانی هم اعلام کرده که پروفایل دی ان‌ای در دست آماده سازی است و به زودی به ایران ارسال می‌شود.

این مقام انتظامی درخواست دیگر ایران را اعلام شرح کامل ماوقع، عنوان کرد و افزود: حضور تیم کارشناسی جنایی در محل حادثه، میدان عمل و مواضعی که مستندات این اتفاق در آنجا نگه داری می‌شود، درخواست اصلی ایران بوده و همچنان پیگیر به نتیجه رسیدن این درخواست هستیم.

سردار شیرزاد: تاکنون هیچکس در خصوص مرگ منصوری دستگیر نشده است

سردار شیرزاد در خصوص مطالب مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها در خصوص عامل و یا عوامل مرگ منصوری نیز، عنوان کرد: تاکنون هیچ مستندی از سوی پلیس رومانی در خصوص عامل یا عوامل مرگ منصوری به ایران ارسال نشده و پلیس رومانی قول داده در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری را در اختیار پلیس بین الملل تهران قرار دهد.

این مقام انتظامی همچنین عنوان کرد که تنها مرگ غلامرضا منصوری و هویت جنازه توسط پلیس رومانی اعلام رسمی شده و مستند دیگری در خصوص عامل و یا عوامل این مرگ ارسال نشده است.

سردار شیرزاد در ادامه مجددا تأکید کرد: علی‌رغم مدارک ارائه شده توسط پلیس بین الملل رومانی، ایران پیگیر دریافت مدارک تعیین هویت قطعی است.

توضیحات پلیس اینترپل درباره حضور یک ایرانی لحظاتی قبل از مرگ منصوری در هتل

وی در خصوص خبر‌های مطرح شده در خصوص حضور یک ایرانی، لحظاتی قبل از مرگ منصوری در هتل محل اقامت او، با تکذیب این دست از اخبار، تأکید کرد: هیچ پیام رسمی از سوی اینترپل در خصوص این موضوع ارسال نشده است و بحث‌های مطرح شده در رسانه‌ها با توجه به اینکه پیامی از سوی پلیس بخارست ارسال نشده مورد تأیید نیست.

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در خاتمه در مورد دیگر متهمان فراری، اظهار کرد: وقتی قاضی یک پرونده تصمیم به پیگیری و تحت پیگرد قرار دادن افرادی در خارج از کشور می‌گیرد، قوه قضاییه طی حکمی مشخصات فرد را به همراه جرائم ارتکابی به پلیس اعلام می‌کند و پلیس با اقدامات فنی اعلان قرمز درخواست شده از مرجع قضایی را به تأیید اینترپل جهانی می‌رساند و اعلان قرمز صادر می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت استرداد متهمان فراری گفت: تمام مواردی که از سوی قوه قضاییه به پلیس ارسال شده یا اعلان قرمز صادر شده یا در روند صدور اعلان قرمز قرار گرفته است.

به گفته سردار شیرزاد، پلیس بین‌الملل ناجا در مورد پرونده‌های اقتصادی سرعت بیشتری را برای اخذ اعلان قرمز از طریق اینترپل جهانی به خرج می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدابراهیم خرم مهترلو
۱۰:۵۵ ۱۰ تير ۱۳۹۹
آقایون این برنامه هاهمه اش فلیم
Germany
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۰ تير ۱۳۹۹
الکی همش پیچوندن. روند عادی و نرمالی دیده نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۰ تير ۱۳۹۹
زنده نمرده خیلی تابلوه
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۹:۳۶ ۱۰ تير ۱۳۹۹
احتمالاً این شخص همان کسی است که طرف دیگر جنازه قلابی را گرفته و در داخل آمبولانس می گذارد وقتی به نحوه ی انتقال یک بازیکن آسیب دیده در زمین قوتبال توجه شود مشاهده می شود برای انتقال با برانکارد حتماً چهار نفر بکار گرفته می شوند تا بدن زنده یک بازیکن را در زمین هموار جابجا کنند حال چگونه می شود دونفر بتوانند جنازه یکنفر را به داخل آمبولانس که از زمین لااقل 70 سانت ارتفاع دارد منتقل کنند بعلاوه جنازه سنگین وقتی در حالت شیب دار قرار می گیرد به سمت پایین حرکت نکند یا وزن آن به سمت حمل کننده ای که در بیرون آمبولانس و روی زمین و در 70 سانتیمتر پایین تر قراردارد حرکت نکند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۰ تير ۱۳۹۹
چرا جنازشو تحویل نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
شرلوکهلمز
۰۸:۳۵ ۱۰ تير ۱۳۹۹
قاتل خودمقتوله
یاشایدهم
مقتول خودش قاتله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۰ تير ۱۳۹۹
ارادتمندم روراست نیستیم یه روز می گین رومانی همکاری نمی کنه یه روز این همه از اونا دفاع میکنین بابا یه عکس از جسد بگیرن بفرستم تا ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۱۰ تير ۱۳۹۹
آیا کسی جسدشو دیده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۱۰ تير ۱۳۹۹
چرا ایران درخواست عودت جسد نمیکنه.بجای جواب دی ان ای که از زنده هم میشه گرفت از رومانی درخواست کنن که جسد برگرده .نکنه میخوان حاج اقا را اروپا دفن کنن.کلا قضیه بوداره .ولی فیلم نشون میده جسد داخل ماشین زنده میشه.یهو به حکم خدا بلند شد..
Iran (Islamic Republic of)
B
۰۲:۵۱ ۱۰ تير ۱۳۹۹
يعني خداييش جاي اينهمه مكاتبه و نامه نگاري و پيغام پسغام فرستادن و حرفاي بي سروته زدن توي هتل يا اطراف هتل يه دوربين مدار بسته نيوده كه يه تصوير چند ثانيه يي مربوط به اين داستان رو ضبط كرده باشه!!!ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۱۰ تير ۱۳۹۹
قاضی منصوری الان درسیای آمریکاست اون نمرده جازنی کرده اند
اون رابرای کسب اطلاعات وبعدهم شکنجه تاحدمرگ برای مدت طولانی به سیای آمریکاانتفال داده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۰ تير ۱۳۹۹
سریال دائی جان ناپلئون رو زیاد دیدین شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
بجای ارسال آزمایش ژنتیک خود جسد چرا ارسال نمیشه در ایران آزمایش بگیرن
United Arab Emirates
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۰ تير ۱۳۹۹
چون اصلا نمرده و فقط اینطور خواستند پرونده را مختومه کنند

وقتی نمی خواند مجرمی را محاکمه کنند و می خواند پرونده مختومه بشه یا می گند بیگناهه و یا می گند مرده و مرده هم که محاکمه نداره پس پرونده مختومه شده و قابل پیگری نمی باشد
و قاضی منصوری با هویت جدید به زندگی بر می گرده
Iran (Islamic Republic of)
شکری
۰۸:۴۶ ۱۰ تير ۱۳۹۹
برای اینکه احتمالا جسدی در کار نیست !!!
Iran (Islamic Republic of)
usf
۲۳:۱۷ ۰۹ تير ۱۳۹۹
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۹ تير ۱۳۹۹
چرا صورتشو نشون نمیدید؟
Italy
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
قضیه چی
Canada
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
ایا در سفارت کسی پیدا نمیشه
برای تشیخص هویت سقط شده
واقعا که
کسی او را کشته که جز دزدان فراری است و
میخواسته نگذارد .حقایق اشکار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۹ تير ۱۳۹۹
روز 6 خرداد از طریق ایوا بانک ملی درخواست فروش سی درصد سهام عدالت برای خودم و خانوادم دادم ولی تا امروز یک ریال هم برای هیچ کداممان واریز نکردند شماره شبا و کدملی همه ی ما درست است. بانک ملی پول فقیر بیچاره خوردن نداره.لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
بابا یک عکس از جنازه نشون بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
مردم سردرگمی شدن باید هرچه سری بررسی شود که ببین کسی اورا کشته یا خودکشی کرده
Iran (Islamic Republic of)
سلیمان
۲۱:۴۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
زنده گیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۳:۰۷ ۰۹ تير ۱۳۹۹
دمت گرم .خوب گفتی
مثل زنده گیری حیوانات در راز بقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
من به مردن این آقا کلا شک دارم بعید می دونم که مرده باشه
Germany
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
اون ایرانی اومد با خودش جسد الکی ببره
شیطانی هایی داریم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۹ تير ۱۳۹۹
یا مرده که مشکوکه یا نمرده که بازم مشکوکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
این اگه خودشو از پنجره انداخته بیرون ، چرا جنازش رو از داخل هتل میارن بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
زنده است.منصوری نمردههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
به نظر منصوری زنده است و در تدارک ارتباط گیری مخفی با اعضای باند نفوذی اش برای پروژه براندازی...
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۱۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
کاملا معلومه که منصوری نمرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۹ تير ۱۳۹۹
اونی که جسدحمل می کند قاضی منصوری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۰ تير ۱۳۹۹
دقیقا،،همون خِپِلِ و گوشتالوویه خود منصوری ،لباس کرونایی پوشیده و از ترس هم نگاه نمیکنه به دوربین....بعد جالبه جسد هم هیچ خونریزی نداشته که اثری از خون بیرون کاور مشخص باشه....بیرون هتل افتاده ولی از داخل هتل میارنش بیرون،،یا قرآن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۹ تير ۱۳۹۹
خودش خودشرو زد بعد از پنجره پرید بیرون بله
اینو میخای بگی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
یعنی خودش خودش زد بعد کشت آها
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
بنظر میاد داخل کاور یه چیز سبک بوده که 2نفر راحت اون رو جابجا میکنند.وگرنه منصوری با اون هیکل نیاز به چند نفر داره.و چرا هیچ عکسی از جنازه نیست!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
طبق شواهد یک جاسوس CIA که اتفاقا از منافقین هم بوده به هتل وارد شده و قاضی منصوری را وادار به خودکشی کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
آییییی نون خشک لااااک حلب کهنه مییییخریم نمکیههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۱۰ تير ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نیما
۱۶:۰۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
قتلی در کار نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
چرا جسد او را برنمیگردانید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۹ تير ۱۳۹۹
شما بگو یه عکس از جسد بزارن ما باور کنیم رفته جهندم جسدشو بندازن جلو سگ جسد نخاسیم
Iran (Islamic Republic of)
پلارک
۰۸:۵۰ ۱۰ تير ۱۳۹۹
چون جسدی در کار نیست رومانی دروغ میگه داداشم !!
Germany
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
رفته بود سقوط آزاد از پنجره رو یادش بده طفلی از بس چاق شده بود یادش رفته بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
اصلا نمرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
مگه فوت کرده؟کو جسدش؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۹ تير ۱۳۹۹
زنده نگهش داشتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۰ تير ۱۳۹۹
زنده نگهش داشته اند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۹ تير ۱۳۹۹
چرا جنازه به ايران منتقل نمي شود؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
یعنی نمیدونی الان مرده اونیکه میخوای نیست یا اصلا نمرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۹ تير ۱۳۹۹
هنوز پلیس اینتر پل ما نمیواند که DNA را از آدم زنده هم میتوان گرفت و مدرک مستدلی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
منم داشتم به همین فکر می کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۹ تير ۱۳۹۹
کشتند تا همکاران یش لو نروند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
باسلام، سوال من از دوستان دستگاه قضا و پلیس اینترپل و وزارت خارجه این است که به جای این همه مذاکرات که با کشور رومانی انجام میشه چرا هنوز درمورد انتقال جنازه آقای منصوری جهت انجام خاک سپاری در خاک وطنش اقدامی صورت نگرفته است وآیا خانواده ایشان اگه درایران هستند اقدامی برای استرداد جنازه نامبرده انجام داده اند یا خیر؟ خواهشمند است اینگونه اقدامات را بصورت شفاف به سمع و نظر مردم شهید پرور جمهوری اسلامی ایران برسانید. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۹ تير ۱۳۹۹
حقش بود
Germany
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
یقینا خانواده این شخص از شرایط ایجاد شده قبلی و مرگ ایشون تا حدودی در جریان داشتند که اصلا در این مورد حرفی به سخن نمیاد حتی مکالمات تلفنی رابط ها و عوامل بسیاری دیگر تعیین کننده است و می‌تواند براحتی علل و عوامل پشت پرده این قتل رو مشخص کنه. ولی جالبه در مورد اینا اصلا حرفی بعمل نمیاد!!!؟ ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۸:۰۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
آره خیلی مشکوکه که ازخانوادش حرفی زده نمیشه .این یعنی طرف زنده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
چه می تونه باشه . ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۹ تير ۱۳۹۹
شیطان صفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
رفته بود که با پولهایی که دزدیده بودزندگی کنه !!! به این اقا زاده دزدی نیومد خلاصه ناکام رفت !!!
سرش کردن زیر آب بقیه رو لو نده !!! حالا خدا میدونه این بابا به کجا بند بوده !
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۲:۰۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام

به فکر حل مشکلات مردم باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
خب معلومه حظورایرانی" یعنی کشتن وترور شاهد پرونده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
حظور نه درست بنویس
Iran (Islamic Republic of)
سجاد بختیاری
۱۱:۴۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
داخل فیلم که نشون میده جنازه تو ماشین بلند میشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
واقعا!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
جسد رو ارسال نمی کنند پروفایل DNA رو ارسال می کنند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۹ تير ۱۳۹۹
پروفایل هم من در آوردی هست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۹ تير ۱۳۹۹
یک ماه بعد از دستگیری طبری، تلفن خود را در ایران گذاشت و از ایران خارج شد.»؟ حداقل ۱۰ نفر فقط برای کمک به خروجش باید دستگیر شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
اينطور كه رومانياييا قطره چكوني اطلاعات ميدن تا ده سال ديگه هم نحوه كشتنش معلوم نميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۹ تير ۱۳۹۹
چرا هیچ تصویری از جسدش منتشر نشده؟این مسئله برای هر ادم بی سوادی هم مشخصه که جسد خیلی لاغرتر از منصوریه.
Iran (Islamic Republic of)
میرزا
۱۷:۲۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
به نظر نفر سمت راست که جسد رو حمل میکنه بیشتر به هیکل و قد و وزن منصوری میخوره تا جنازه.منصوری فربه و چاق بود.نه پوست و استخوان و خط کشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
حتما چند روزی رژیم گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۹ تير ۱۳۹۹
این الان چگونه میگن مرده حتی یه تصویر کوچولو ازش نیست فقط یه بسته بندی نشون میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۰ تير ۱۳۹۹
بسته بندی هم شامل کیف ومدارک و پولهاش و لباساش و بقیه تجهیزاتش هست و جسد کجا بود!!!!
آخرین اخبار