کنایه نائب رئیس مجلس به پست شیطنت‌آمیز پمپئو

سید امیرحسین قاضی زاده، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، در ارتباط با تظاهرات آمریکا پست کنایه‌آمیزی در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته بود که پس از گران شدن بنزین و آغاز اعتراضات و در پی آن اغتشاشات خیابانی در ایران، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار توئیتی از مردم کشورمان خواست تا تصاویر خود در مورد این اعتراضات و نحوه برخورد حکومت ایران را به آدرس تلگرامی که اعلام کرده بود ارسال کنند.


بیشتر بخوانید


حالا تنها چند ماه پس از آن و همزمان با آغاز تظاهرات خیابانی در آمریکا، سید امیرحسین قاضی زاده، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی پست مشابهی را در ارتباط با تظاهرات آمریکا در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. با این حال قاضی زاده به جای درخواست از مردم آمریکا، از مردم ایران خواست تا با انتشار تصاویری از تظاهرات آمریکا، خشونت دولت این کشور و رفتار تبعیض‌آمیز با سیاهپوستان را به گوش جهانیان برسانند. قاضی‌زاده در این پست نوشت:

«مردم ایران! معترضان آمریکا در آسیب دیدن از خوی تروریستی رژیم آمریکا بدبخت‌ترین ملت‌ها هستند. آن‌ها اکنون غرق در تبعیض و فساد و جنایتند. در حمایت از آن‌ها ویدئو‌ها و عکس‌های پیرامون خشونت وحشیانه‌ی رژیم را در #AmericanSpring منتشر کنید تا دنیا با ظلمی که بهشان می‌رود بیشتر آشنا شود».

پست کنایه آمیز سید امیرحسین قاضی زاده در اشاره به پست شیطنت آمیز پمپئو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
آورین
آخرین اخبار