وعده معاون استاندار به ۱۰ هزار تومانی شدن قیمت مرغ

عسگری گفت: تا ۴۰ روز دیگر قیمت مرغ ۱۰ هزار تومان می‌شود.

حشمت الله عسگری معاون امور اقتصادی استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مصوبه  دیروز ستاد تنظیم بازار گفت: قرار شده که در راستای سیاست‌های کاهش قیمت مرغ ۱۳۴ میلیون جوجه ریزی انجام شود.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران تصریح کرد: با انجام جوجه ریزی تا ۴۰ روز دیگر مرغ زیادی به بازار عرضه می‌شود، که این اقدام سبب کاهش قیمت مرغ تا ۱۰ هزار تومان خواهد شد.

او با بیان اینکه تزریق مرغ تنظیم بازار با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان به خرده فروشی‌ها از دیروز شروع شده اظهار کرد: البته این کار، چون از طریق ستاد تنظیم بازار صورت گرفته وسیع نبوده است.

عسگری ادامه داد: برای اینکه توزیع فراگیری داشته باشد، باید از طریق شبکه صنفی انجام شود که به این منظور جلسه ستاد تنظیم بازار تشکیل می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۲۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
شما اگر خردمند بودیت نمی گذاشتید وضعیت بازار مرغ و تخم مرغ و دیگر اجناس معیشتی مردم انقدر گران شود همان زمان که جوجه ها رو قتل عام می خواستند بکنند و کردند آن ملعونین از خدا بی خبران باید شماها جلوش را می گرفتید که حالا نخواید بیایید بگویی 40 روز دیگر مرغ ارزان می شود !!! در ضمن آنان که جوجه ها رو قتل عام کردند باید صد در صد مجازات کیفری شوند و به سمع و بصر ملت برسد چرا از آن ملعونین خائنین به ملت خبری نیست .
آخرین اخبار