در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

درآمد زایی شهرداری از محل پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی

اعضای شورای شهر لایحه تعیین بهای خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی درباره تصاویر دوربین‌های کنترل ترافیک را به تصویب رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،بررسی لایحه شهردار تهران درباره تعیین بهای خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی درباره تصاویر دوربین‌های کنترل ترافیک شهر تهران در دستور کار دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز یکشنبه ۸ تیرماه برگزار شد قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در گذشته زمانی که در سطح شهر حادثه‌ای رخ می‌دهد مراجع قضایی استعلام تصاویر دوربین را انجام می‌دهند و باید گفت نگهداری تصاویر هزینه زاست و به همین دلیل شهرداری لایحه‌ای در این زمینه ارائه کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: زمانی که سندی مانند لوح‌فشرده ارائه می‌شود تعرفه تعیین شده است و ما با بخش ارائه گزارش مکتوب مخالفت کردیم و مبلغی که برای آن در نظر گرفته شده است ۸۰ هزار تومان است.

علیخانی ادامه داد: درآمد حاصل به خزانه شهرداری و به حساب شرکت کنترل ترافیک واریز می‌شود.

پس از توضیحات رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران لایحه شهردار تهران درباره تعیین بهای خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی درباره تصاویر دوربین‌های کنترل ترافیک شهر تهران در صحن شورای شهر تهران به رای گذاشته شد و در نهایت اعضای شورای با ۱۴ رای موافق کلیات لایحه تعیین بهای خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی درباره تصاویر دوربین‌های کنترل ترافیک را به تصویب رساند.

گفتنی است سالانه ۱۲ هزار استعلام انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید

نصب دوربین کنترل ترافیک در 30 پایانه تاکسیرانی

پرونده ی نصب غیرقانونی آنتن ها هم چنان درمانده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار