رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد؛

دسترسی هلال احمر به نرم افزار شاد/ مشارکت طلاب هلال احمر در فعالیت‌های جهادی

گل افشان گفت: بر اساس توافقات انجام شده، سازمان جوانان به نرم افزار «شاد» دسترسی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد گل افشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر صبح امروز در نشست خبری، اظهار کرد: سومین دوره انتخابات مجامع استانی و مرکزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر انجام شده است و براساس تصمیم رئیس جمعیت، کانون‌های جوانان از امسال دارای بودجه خواهند بود.

وی بیان کرد: بر اساس توافق با وزیر آموزش و پرورش، برای دانش آموزان مقطع ۶ سال ابتدایی، کانون‌های دانش آموزی فعال خواهند شد، برای متوسطه اول طرح دادرس و برای دانش آموزان متوسطه دوم بحث کمک‌های اولیه انجام می‌شود، ۸ آذر نیز مانور زلزله را در مدارس خواهیم داشت.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: در زلزله سر پل ذهاب و حتی تهران آسیب دیدگان فراوانی داشتیم و علت آن هم عدم آگاهی از نحوه پناه گیری بوده  که اصلی‌ترین محل آموزش آن از مدارس است.

وی گفت: در حال حاضر ۶۵۰۰ کانون دانش آموزی در کشور داریم که با توافقات انجام شده امیدواریم دو برابر شود.

گل فشان ادامه داد: گروه هدف دیگر جوانان هستند که در کانون‌های جوانان فعال هستند که بیش از ۲۰۰ هزار نفر عضو داریم. ۳۰۷ کانون طلاب نیز در کشور داریم که در حال رشد هستند و در بسیاری از اردو‌های جهادی و حوادث از ظرفیت این افراد استفاده می‌کنیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: سازمان جوانان ۵۶۰ کانون روستایی دارد که پایه خانه‌های هلال هستند و رئیس جمعیت نیز به تقویت آن‌ها تأکید ویژه داشته است.

وی تصریح کرد: بر اساس توافقات انجام شده، سازمان جوانان به نرم افزار «شاد» نیز دسترسی پیدا کرد و از هفته پیش تاکنون موضوعات آموزشی با محوریت آموزش‌های امدادی و ... در این نرم افزار بارگذاری شده است.

گل فشان افزود: در طول ۳ ماه گذشته ۲۲ هزار واحد خون نیز توسط جوانان هلال احمر اهدا شده که این امر اتفاق بزرگی بوده است.

گل فشان خاطرنشان کرد: جشنواره گام دوم انقلاب نیز در رشته‌های سرود، شعر و تدوین شعار برای دانش آموزان و نوجوانان روباز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار