محفل مجازی ادبی برای علاقه مندان

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان گفت: برنامه "اتاق کلمه" با هدف مشورت درباره داستان ها، اشعار و مقالات و متون ادبی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،الهه رضایی مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان گفت: برنامه "اتاق کلمه" از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان و کتابخانه تخصصی ادبیات وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با توجه به شرایط حال حاضر و مقابله با شیوع کرونا، به صورت مجازی برنامه ریزی شده است.

او اظهار داشت: این برنامه فرصتی مناسب برای مشورت درباره داستان ها، اشعار و مقالات و متون ادبی علاقه‌مندان به این حوزه با کارشناسان و اساتید ادبیات است.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان افزود: اتاق کلمه سال گذشته به صورت حضوری برگزار شد که علاقه‌مندان پس از تعیین وقت قبلی برای مشاوره با اساتید اهل فن در مدت زمان تعیین شده با صاحب نظران مشورت می‌کردند.

رضایی ادامه داد: اکنون به خاطر شیوع کرونا ویروس این برنامه به صورت مجازی در فضای واتساپ با حضور شرکت کننده، مشاور و ناظر برنامه در مدت زمان ۳۰ یا ۴۵ دقیقه برگزار می‌شود.

او بیان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت نوبت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه می‌توانند با شماره‌های ۳۲۶۰۲۰۱۴ و ۳۲۶۰۲۷۴۰ تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.