مدیرانی که در زیرمجموعه آن‌ها اختلاس می‌شود، مدیرانی پرهزینه هستند

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با انتقاد از عملکرد برخی مدیران، گفت : مدیرانی که در زیرمجموعه آن‌ها اختلاس می‌شود، مدیرانی پرهزینه برای کشور هستند و نیاز امروز کشور مدیران کم هزینه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با انتقاد از عملکرد برخی مدیران، گفت : متاسفانه یکی از مشکلات در حوزه مدیران ما بحث مسئولیت پذیری است و مدیران در این زمینه ضعف دارند.

او گفت : هر مدیر باید در پایان دوره مسئولیت خود، پاسخگوی عملکرد خود باشد و مسئولیت کار‌هایی که انجام داده را بپذیرد و این مهم باید در میان مدیران ما نهادینه شود.

توسلی زاده افزود: یکی از مشکلات در حوزه مدیران، بحث ضعف و ناتوانی برخی مدیران در حوزه عملکرد آنهاست، نیاز امروز جامعه ما مدیران با دانش و با انگیزه است و عملکرد مدیران ما باید با منطق ریاضی قابل تحلیل باشد.

رییس دادگستری استان کرمانشاه از فساد در محیط‌های اداری انتقاد کرد و افزود: این مورد یکی از آسیب‌های جدی ماست، چرا باید در تشکلات اداره کلی، پروژه‌های در حال اجرا به فساد و تشکیل پرونده‌های قضایی منجر شود و سال‌های سیستم را درگیر کرده و موجب تعطیلی پروژه‌ها و هدررفت سرمایه‌ها شود.

توسلی زاده ادامه داد: اگر مدیران ما خوب عمل کنند و از طرفی پاسخگو و مسئولیت پذیر باشند، قطعا آسیب‌ها و تهدید‌ها در این حوزه کمتر شده و از فرصت‌های به دست آمده استفاده‌های بهتری می‌شود.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه راه حل برون رفت استان از مشکلات را تلاش و همکاری تمام مسئولان و مدیران در کنار هم عنوان کرد وافزود: در این راستا دستگاه قضایی به عنوان یک دستگاه حاکمیتی حامی مدیران خوب، کاردان و سالم است.

توسلی زاده ادامه داد: نیاز امروز جامعه ما مدیر خوب و کم هزینه است، مدیری که کارش را خوب انجام دهد. مدیری که در زیرمجموعه او اختلاس شود مدیر پرهزینه بوده و مدیر خوبی نیست.

ا: هرچه مدیراو گفتن کم کاری کنند قطعا اختلاس و فساد را در زیرمجموعه آن‌ها شاهد خواهیم بود واین امر منجر به افزایش پرونده‌های قضایی می‌شود.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: از این پس برنامه داریم تا ماه به ماه عملکرد مدیران استان رصد شود که عملکرد آن‌ها به چه نتایجی‌رسیده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.