تبریک اینستاگرامی رئیس مجلس یازدهم به مناسبت روز دختر

محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود با انتشار تصویری از دختر شهید مدافع حرم بلباسی، ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس یازدهم، در صفحه اینستاگرامی خود، با انتشار تصویری از فرزند شهید مدافع حرم محمد بلباسی این روز را به همه دختران کشورمان به ویژه فرزندان شهید تبریک گفت. 

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا پدری کردند تا دختران این سرزمین در آرامش و آسایش باشند، در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

"دختر خانم گلی که می‌بینید دختر کوچک شهید بزرگوار مدافع حرم، شهید بلباسی است. به چه زبانی این روز را به دختران شهداء تبریک بگوییم که قدردان صبر و سختی و دل‌تنگی‌هایشان باشیم؟ اگر پدران آن‌ها که مردترین مردان روزگار خود بودند، جان خود را با خدایشان معامله نمی‌کردند چه از این آب و خاک باقی می‌ماند؟ پدری کرده‌اند برای آرامش و آسایش همۀ دختران این سرزمین و تا همیشه قدردانشان هستیم. شهدای مدافع حرم رفتند تا دشمن، امنیت ما را خدشه دار نکند و ما می‌ایستیم تا کسی معیشت مردم را بازیچه اشتباه یا عداوت خود نسازد.

میلاد حضرت فاطمۀ معصومه سلام الله علی‌ها را به مردم عزیز به خصوص به همۀ دختران صبور، نجیب و مهربان ایران سربلندمان تبریک می‌گویم. "

دختر شهید مدافع حرم بلباسی در آغوش محمد باقر قالیباف


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار