عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم توجه به طرح موضعی باغ‌های کن و محله فرحزاد

سالاری گفت: طرح موضعی مصوب باغ‌های کن و محله فرحزاد باید تعقیب شود و اگر این اقدام نیمه کاره رها شود به سرانجام نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در بیان مشکلات و نقاط قوت محله شهرک قدس در صحن دویست و بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه سوم تیرماه برگزار شد گفت: یکی از مشکلات منطقه دو‌تهران این است که اسناد شهرک‌های مسکونی تنها یک کد نوسازی دارند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران افزود: اگر در شهرکی چند بلوک وجود داشته باشد می‌توان یک بلوک کد نوسازی دریافت کند، اما متاسفانه یک پارچه بودن آن‌ها مشکلاتی را در بحث‌نوسازی ایجاد کرده است.

سالاری ادامه داد: طرح موضعی باغ‌های کن و فرحزاد یکی از دستاورد‌های شهرداری تهران است که پس از تصویب طرح موضعی کامل نشد و اگر این اقدام نیمه کاره رها شود به سرانجام نمی‌رسد.

او ادامه داد: املاکی در سطح منطقه دو تهران بدون اسناد مالکیت وجود دارد اما می‌توان بخش عمده این املاک را حل کرد، اما حل آن در اختیار شهرداری منطقه نیست و موضوعی فرا منطقه‌ای است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران تاکید کرد:فریز کردن املاک اقدامی منسوخ است و همه به این نتیجه رسیدند که موضوع به شکل مشارکتی دنبال شود.


بیشتر بخوانید 

کاهش مالیات ها ماحصل افزایش معاملات غیر رسمی املاک

سکونت غیر رسمی و گود‌های رها شده دو چالش منطقه ۲ پایتخت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار