تخصیص ۴۰۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان زنجانی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی از محل موقوفات به دانشجویان و دانش‌آموزان نخبه پرداخت می شود.

وقفوقفحجت‌الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: در سال‌های اخیر نگاه جامعه به سمت انجام وقف به ویژه در عرصه علم و برای کمک به نخبگان  سوق پیدا کرده است.
 
حجت الاسلام کرمی افزود: با ترویج، تبلیغ و فرهنگ‌سازی، می‌توان نیات واقفین را به سمت موضوعات علمی و حمایت از تحصیل دانش آموزان  و دانشجویان مستعد و نخبه تغییر داد که همین موضوع منجر به حمایت بیشتر از آموزش ،علوم ،فناوری  و کمک به اشتغالزایی خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی که از موقوفات به یادگار مانده را باید در اختیار اهل علم و تحصیل قرار داد تا به‌صورت بهینه استفاده کنند.

او گفت: اوقاف زنجان نیزبه منظور اجرای نیات واقفین خیر اندیش مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان در راستایی کمک به علم و دانش، حمایت از نخبگان استان و در جهت اشتغالزایی و اتمام پروژه‌ها اختصاص داده است.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: دانشجویان و نخبگان می‌توانند با مراجعه به این اداره از ظرفیت‌های موجود موقوفات و زمین‌های وقفی در جهت اشتغالزایی استفاده کنند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.