سرهنگ علیزاده خبر داد؛

دستگیری سارقان منازل و اماکن در جنوب پایتخت

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۱۵ سارق منزل و اماکن عمومی و ۷ مالخر در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: بیست و هشتم دی ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل از دادسرای ناحیه ۱۲ تهران برای بررسی تخصصی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی اظهار داشت، ساعت ۵ صبح برای خواندن نماز از خواب بیدار و دیدم پنجره مشرف به خیابان باز شده است و اثاثیه داخل اتاق بهم ریخته و سارق یا سارقان علاوه بر سرقت ۳۰۰ هزار دینار عراق و ۳۰۰ دلار، کارت ملی، کارت گواهینامه، کارت بازرگانی و تعدادی عابر بانکم را سرقت که سریعا با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفتم.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران افزود: کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه هفتم در محل سرقت حاضر و مشخص شد سارقان با بالارفتن از لوله گاز وارد منزل شاکی شده اند و در پایش فیلم‌ها تصویر واضحی از چهره یکی از سارقان به دست می‌آید.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هویت سارق شناسایی و مشخص شد که وی از یکی از سارقان حرفه‌ای به نام کیوان است، گفت: در بررسی‌های بعدی به دست آمد، کیوان به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر در زندان به سر می‌برد.

سرهنگ علیزاده توضیح داد: با انتقال متهم از زندان به پایگاه هفتم این پلیس، وی به ۳۲ فقره سرقت با همکاری دوستانش اعتراف و اظهار داشت، اغلب سرقت‌ها را در محدوده خیابان‌های مولوی، شوش، ۱۷ شهریور، وحدت اسلامی، میدان قیام و... مرتکب شده اند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه کارآگاهان با هماهنگی‌های قضایی ۱۴ سارق و ۷ مالخر اموال سرقتی را شناسایی و دستگیر کردند، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت از منازل، سرقت از اماکن عمومی و کارگاه به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی گفت: در بررسی از مخفیگاه متهمان اموالی از قبیل: فرش، تابلو فرش، تابلوی نقاشی، کتب قدیمی، یک دستگاه موتورسیکلت، لوازم منزل، تلویزیون و ... کشف و در نهایت متهمان با صدور قرار‌های تأمین مناسب روانه زندان شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حفاظ و قفل ضد دیلم
۱۲:۳۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
سارقین که روح نیستند از وسط دیوار عبور کنند، پس اگر قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید که بدون هیچ اماو اگرو بهانه ای نتونن باز یا تخریبش کنند و همچنین حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، پاسیو و پنجره ها نصب کنید که غیر از اینکه با فرز ببرنش کاری نتونن بکنند، دیگه حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدند بدون هیچ اما و اگری نمیتونن وارد بشن مگر اینکه خودتون درو براشون باز کنید که در این صورت هم یک گاوصندوق ضد دیلم مجهز به قفل ضد زورگیری لازم دارید که قابلیت اتصال به زمین و دیوار هم داشته باشه و تمام اموال با ارزش را داخل آن گاوصندوق ضد دیلم بذارید که هم نتونن اموالتون را سرقت کنند و هم بتونید جونتون را در مقابل سارقین خشن نجات بدید.
آخرین اخبار