تصویب افزایش حق اشتراک تلفن ثابت در مجمع عمومی شرکت مخابرات

در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت مخابرات ایران، افزایش حق اشتراک تلفن ثابت با اکثریت آرا تصویب شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت مخابرات ایران، افزایش حق اشتراک تلفن ثابت با اکثریت آرا به تصویب رسید؛ فرامرز رستگار دبیر و عضو هیئت مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران از این اقدام شرکت مخابرات حمایت کرد و درباره مجمع برگزار شده گفت: ریاست جلسه بر عهده‌ی دکتر صفری، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران بود. در شروع جلسه، دکتر صفری به اهمیت غیرقابل انکار برای افزایش حق اشتراک با توجه به هزینه‌های بین ۷ تا ۸ هزار تومان برای نگهداری از هر خط تلفن ثابت اشاره داشت و اظهار نمود که مخابرات با توسعه‌های منطقی می‌تواند جایگاه خود را حفظ نماید و در زمان بحران پاسخگو باشد، همانطوری که در بحران کرونا توانست جای خالی ارتباطات ثابت و اینترنت پرسرعت را تا حد امکان پرکند.


بیشتر بخوانید


دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، افزود: همانطوری که در چندین مصاحبه و بیانیه اعلام کرده‌ایم، در حق ارتباطات ثابت که زیر بنای سایر ارتباطات است در چند سال گذشته کم لطفی شده است. اگر شرکت مخابرات ایران به صورت دولتی باقی مانده بود با توجه به اوضاع اقتصادی، تحریم‌ها و موانع اجرایی، حتما تا کنون حداقل سه نوبت افزایش قیمت را شاهد می‌بودیم؛ همانطوری که در سایر سرویس‌های دولتی شاهد آن بوده ایم.

رستگار بیان کرد: امیدواریم سایر مراحل جهت اجرایی شدن مصوبه‌ی امروز مجمع شرکت مخابرات ایران هرچه زودتر انجام و از هرگونه مانع تراشی که در تضاد با رونق کسب و کار و جهش تولید در حوزه ICT است پرهیز شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار