اجرای برنامه‌های دهه کرامت در زنجان با بهره گیری از فضای مجازی

مدیر روابط عمومی اوقاف استان زنجان گفت: به علت شیوع ویروس کرونا، امسال برنامه‌های دهه کرامت با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی درزنجان برگزار می‌شود.

دهه کرامت بهزاد شکوری مدیر روابط عمومی اوقاف استان زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:شیوع ویروس کرونا باعث شد تمام برنامه های فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی برگزار شود که تجربه خوبی در سه ماهه اول سال در خصوص برگزاری برنامه های های فرهنگی در فضای مجازی داشتیم و در دهه کرامت نیز به همین روال برنامه ها برگزار خواهد شد.
 
او افزود:امسال  همزمان با دهه کرامت برنامه‌های مختلفی اجرایی خواهد شد، اما این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا خواهد بود.

شکوری افزود: برنامه‌های دهه کرامت در زنجان از سوم تا سیزدهم تیرماه و طبق روزشمار تعیین شده با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اجرایی می‌شود.

او ادامه داد: دهه کرامت هر سال همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) تا روز میلاد امام رضا (ع) نامگذاری شده است.
 
شکوری عناوین روز‌های دهه کرامت از سوم تا سیزدهم تیر ماه را به ترتیب دختران نشانه خانواده فاطمی،در شادی اهل بیت شاد باشید  ، مدافعان سلامت رهروان ایثار و شهادت ، خانواده مهدی محور جامعه مهدوی ، امامزادگاه الگوی تمدن دینی و ولایت پذیری،حضرت شاه چراغ (ع) اسوه عدالت و امین ولایت، تشکل‌های مردمی جهادگران خدمت و سلامت، رفاه و امید در سایه جهش تولید، شهدا و علما الگوی تحقق گام دوم انقلاب، خادم الرضا شهید سلیمانی الگوی خادمان اهل بیت (ع) و امام رضا (ع) امام رافت و مهربانی عنوان کرد.
 
همچنین شعار این دهه خدمت کریمانه مهربانی به رسم اهل بیت (ع) نامگذاری شده است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.