نتیجه پایش جدید دانشگاه شیکاگو نشان می‌دهد؛

آمریکایی‌ها در ناشادترین دوره زندگی خود طی ۲۵ سال اخیر به سر می‌برند

نتایج یک بررسی جدید از کاهش میزان خشنودی و افزایش حس تنهایی و بدبینی مردم آمریکا نسبت به آینده خبر می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، نتایج یک بررسی جدید از کاهش رضایتمندی آمریکایی‌ها از زندگی‌شان طی ۲۵ سال اخیر حکایت دارد.

نتیجه پایش جدید دانشگاه شیکاگو نشان می‌دهد که در حال حاضر تنها ۱۴ درصد از مردم آمریکا نسبت به زندگی خود احساس خشنودی دارند، که در مقایسه با رقم برآوردی سال ۲۰۱۸، نزدیک به ۳۱ درصد کاهش نشان می‌دهد. همچنین احساس انزوا در میان مردم آمریکا با رشدی قابل توجه نسبت به سال ۲۰۱۸ (۲۳ درصد) به ۵۰ درصد رسیده است.

بنا به گزارش آسوشیتدپرس، در ۵۰ سال اخیر هیچگاه میزان خشنودی آمریکایی‌ها از زندگی به کمتر از ۲۹ درصد نرسیده بود. اما این نظرسنجی که پس از قتل جورج فلوید سیاه‌پوست بدست پلیس آمریکا انجام شد، از ناخشنودی آمریکایی‌ها خبر می‌دهد.

همچنین نتایج این نظرسنجی نشان داد مردم آمریکا در مقایسه با ۲۵ سال اخیر، خوش بینی کمتری نسبت به بهبود سطح زندگی‌شان دارند. نتایج این نظرسنجی نشان داد تنها ۴۲ درصد آمریکایی‌ها خوش بین هستند که سطح استاندارد‌های زندگی فرزندانشان در آینده بهبود خواهد یافت. این رقم در سال ۲۰۱۸، ۵۷ درصد برآورد شد.

همچنین نتایج نظرسنجی دانشگاه شیکاگو از افزایش دو برابری حس تنهایی در میان مردم آمریکا حکایت دارد. رضایت آمریکایی‌ها از روابط و فعالیت‌های اجتماعی خود از جمله شاخص هایی است که طی سال‌هایی اخیر کاهش قابل توجهی یافته است. همچنین در مقایسه با نظرسنجی مشابه سال ۲۰۱۸، میزان فقدان همراه و همدم در میان مردم آمریکا افزایش دو برابری داشته است. میزان حس رها شدگی در میان مردم آمریکا نیز افزایش چشمگیری داشته است.

از سوی دیگر نتایج نظرسنجی جدید گالوپ نیز از کاهش احساس افتخار و غرور مردم آمریکا نسبت به ملیت خود به پایین‌ترین میزان طی ۲۰ سال اخیر حکایت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
مابسیار شادیم
خندانیم
تشکر
تشکر
تشکر
لعنت بر ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
... و ایرانی ها در شادترین دوران زندگی خود به سر می برند!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۳:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
در این 25 سالی که اونا ناشاد بودن // ما اینجا عشق کردیم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۳:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
خوب شد که ما در این مدت ناشادی اونجا نبودیم
آخرین اخبار