نامه سوری‌های مقیم آمریکا به ترامپ درباره قانون ناعادلانه «سزار»

شهروندان سوری مقیم آمریکا با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور تاکید کردند واشنگتن از طریق اعمال طرح موسوم به «قانون سزار»، علیه مردم سوریه جنایت جنگی مرتکب می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، شهروندان سوری مقیم آمریکا با ارسال نامه‌ای به دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، تاکید کردند که واشنگتن از طریق تحمیل تحریم و اعمال قانون موسوم به «قانون سزار»، علیه مردم سوریه  جنایت جنگی مرتکب می‌شود و این مسئله به عنوان شکلی از اشکال تبعیض نژادی تلقی می‌گردد که باید فورا مرتفع شود.

در این نامه که از سوی  عزیر وهبی، رئیس کمیته آمریکا-سوریه، به ترامپ ارسال شده، آمده است: در کنار اهالی خود در سوریه که دارند با قبیح‌ترین نوع  جنگ یعنی جنگ اقتصادی که از سوی دولت آمریکا راه‌اندازی شد، دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌ایستیم.

این نامه به اقدام آمریکا از طریق نیرو‌های اشغالگر خود در سوریه به تنگ‌تر کردن حلقه محاصره اقتصادی علیه مردم سوریه از طریق غارتگری ثروت و سرقت نفت و آتش زدن مزارع گندم مردم، اشاره شده است.

همچنین سوری‌های مقیم ایالات پنسیلوانیای آمریکا و عده‌ای از مردم این کشور با برگزاری تجمع اعتراضی، قانون موسوم به قانون سزار را محکوم کردند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار