ادعای مک کنزی: ایران بزرگترین تهدید برای ثبات منطقه است

فرمانده نیرو‌های تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا در سخنانی بی اساس مدعی شد ایران بزرگترین تهدید برای امنیت و ثبات منطقه به شمار می‌رود.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، ژنرال مک کنزی، فرمانده نیرو‌های تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا (سنتکام) امروز در سخنانی بی اساس مدعی شد ایران بزرگترین تهدید برای ثبات و امنیت منطقه به شمار می‌رود؛ چرا که از تروریسم و سازمان‌های تروریستی حمایت مالی می‌کند.

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا امروز در توییتر به نقل از ژنرال مک کنزی مدعی شد: ایران از رژیم سوریه حمایت کرده و سلاح‌های پیشرفته برای حوثی‌ها در یمن فراهم می‌کند.

مک کنزی در ادامه ادعا‌های بی اساس خود به آنچه «حمله مستقیم ایران به نفتکش‌های بین المللی در تنگه هرمز، پالایشگاه‌ها در عربستان سعودی و سربازان آمریکایی در عراق» خواند، اشاره کرد و گفت: حکومت ایران بخش زیادی از ثروت و دارای‌های کشور را در جهت بی ثبات سازی و جنگ‌های نیابتی بکار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۳۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
باید رژیم تروریستی آمریکا رو تحریم کنیم و هر گونه داد و ستد با دلار رو حذف و از تومان و واحد پول کشورهای مستقل بهره ببریم.. همچنین یارانه اختصاصی به دلار در حساب یارانه بگیران واریز گردد تا از چپاول سرمایه های مردم به دست یه عده نفوذی و خائن جلوگیری گردد.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۷:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
والله ما ایرانی ها 4000 ساله تو این منطقه ایم و این منطقه تا همین 100 سال پیش امن و امان بود .
_اما از روزی که شما یانکی های نژاد پرست آمریکایی پاتونو گذاشتید تو غرب آسیا همش بی ثباتی و ناامنی آوردید.
_مرگ بر استکبار
Germany
جواد جان
۲۱:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
رژیم آمریکا بزرگترین تهدید برای همه جهان است حتی خود مردم آمریکا.

رژیم شیطانی و فاسد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
به زودی واشنگتن را فتح خواهیم کرد.
آخرین اخبار