راه اندازی سامانه ملی خرید و فروش بی واسطه آثار هنری

سامانه ملی خرید و فروش بی واسطه آثار هنری با هدف رسیدن به جهش تولید راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: سامانه ملی خرید و فروش بی واسطه آثار هنری با هدف رسیدن به جهش تولید مطالبه مقام معظم رهبری در شعار سال ۹۹ راه‌اندازی شد.

او افزود: همه هنرمندان و تولیدکنندگان آثار هنری می‌توانند برای فروش آثارشان به این سامانه به آدرس https://negarkhanenet.ir مراجعه کنند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: سامانه نگارخانه کاربر محور است و خود هنرمند به شکل مستقیم آثارش را ارائه می‌کند و همه خدمات در این سامانه به صورت رایگان ارائه می‌شود.

مصفا افزود: این سامانه تلاش کرده است همه نیاز‌های هنری جامعه را در ۱۲ دسته اصلی و ۱۷۰ زیردسته تخصصی در ۳۱ استان کشور به تفکیک شهر برطرف کند.

او گفت: سامانه نگارخانه همزمان به ۱۱ زبان زنده دنیا ترجمه و منتشر می‌شود و همه کاربران سامانه در داخل کشور تا ۷۵ درصد تخفیف برای مصرف اینترنت خود بهره‌مند می‌شوند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  تصریح کرد : علاقه‌مندان و خریداران آثار هنری نیز در هر نقطه از کشور و جهان که باشند می‌توانند در نگارخانه به‌طور مستقیم با هنرمند تماس برقرار کرده و اثر مورد نظر خود را خریداری کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیکخواه
۱۳:۰۶ ۲۷ دی ۱۴۰۰
پروژه داغون و غیر قابل استفاده و نشانه اصلی رقابت سازمان دولتی با بخش خصوصی است
این اسمش حمایت نیست خیانت است