رهبر انقلاب:

پیر شدن جمعیت ایران خبر دهشتناکی است

تصویرنوشته‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره حرکت جمعیت ایران به سمت پیری را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حساب توئیتری «خط حزب‌الله» منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، تصویرنوشته‌ای از بیانات ایشان درباره حرکت جمعیت ایران به سوی پیری را منتشر کرد.

بر اساس این توئیت، رهبر انقلاب این اتفاق را بسیار بد و دهشتناک معرفی کردند. ایشان در بیانات خود به بروز و ظهور آثار منفی پیری جمعیت اشاره کرده و تلاش برای رفع این مشکل را در آینده بی فایده عنوان کردند.

رهبر انقلاب روش پیشگیری از پیری بیش از حد جمعیت و آثار زیان‌بار آن را در ایجاد تحول در جامعه دانستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه متن و توئیت منتشر کرده توسط حساب «خط حزب‌الله» را مشاهده می‌کنید:

" امروز خبر‌ها و گزارش‌های متقن به ما میگوید که کشور ما به سرعت به سمت پیری دارد پیش میرود؛ این خبر خیلی دهشتناکی است، خبر بدی است؛ از جمله‌ی چیز‌هایی است که آثار آن در وقتی ظاهر خواهد شد که هیچگونه علاجی برایش متصوّر نیست؛ خب اینهارا با تحوّل بایست انجام داد. ۱۴/۳/۹۹ "

پیر شدن جمعیت ایران خبر دهشتناکی است

پیر شدن جمعیت ایران خبر دهشتناکی است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۱ تير ۱۳۹۹
باید مشکل گرانی حل شود وگرنه وضعیت بدتر می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
اول باید ازدواجی رخ بده که جمعیت پیر نشه...با این اوضاع اقتصادی ازدواج ها می ره روی سن چهل سال و تک فرزندی...و تک فرزندی هم جمعیت را نصف می کنه
Netherlands
باران
۰۲:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
خودتون قضاوت کنید با این وضع اقتصاد و فرهنگ جامعه خیلی سخته بچه تربیت کردن و مراقبتش.ما ب شخصه واقعأ ترس و واهمه بچه دار شدن اینقد داریم ک چیزای دیگه در برابرش هیچ هستند.خب حمایت کنند از خانواده ها. بچه بزرگ کردن خرج داره تربیت درست میخواد که واقعأ شرایطش فک نکنم براخیلی ها مثل خودم جور باشه.
آخرین اخبار