کشف بیش از ۱۱۰ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیسی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف ۱۱۰ کیلو و ۱۴۰ گرم هروئین در عملیات مشترک پلیس استان البرز و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دماوند خبر داد.

کشف بیش از ۱۱۰ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیسیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، از فعالیت اعضای یک باند تهیه و فروش مواد مخدر هروئین در شهرستان دماوند استان تهران مطلع شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز قرار گرفت و با رصد تحرکات عناصر این باند و تلاش‌های شبانه روزی، محل سکونت متهمان و خودرو‌های آن‌ها شناسایی و موضوع بلافاصله با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دماوند هماهنگ و با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دماوند و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در قالب یک عملیات مشترک به صورت نامحسوس اطراف ساختمان را محاصره و در یک فرصت مناسب و در هنگام ورود خودرو متهمان به داخل ساختمان، آن‌ها را دستگیر کردند.

عسکری گفت: در بازرسی از ساختمان مورد نظر، ۱۱۰ کیلو و ۱۴۰ گرم هروئین و ۲۰ گرم سوخته تریاک کشف شد و در این رابطه ۵ سوداگر مرگ دستگیر و ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از آن‌ها در امر حمل و فروش مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف شد.

سرهنگ عسکری افزود: متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه برای ادامه تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دماوند منتقل شدند.

او گفت: پلیس البرز با اقدامات اطلاعاتی خود سعی در دستگیری سرشبکه‌های قاچاق مواد مخدر دارد و برای تامین امنیت روانی شهروندان تمام تلاش خود را به کارگرفته است.

انتهای پیام / ر.خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.