تیموری: بازیکنان و خانواده‌ها از حضور تیم‌ها در مسابقات فوتبال تهران اطمینان حاصل کنند

دبیر هیئت فوتبال استان تهران گفت: بازیکنان و خانواده‌ها برای پیوستن به تیم‌های استان تهران از حضور آن تیم در مسابقات فصل ۹۹ اطمینان حاصل کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس تیموری دبیر هیئت فوتبال استان تهران در گفت‌وگو با سایت رسمی این هیئت اظهار داشت: برخی تیم‌هایی که امتیاز شرکت در مسابقات استان تهران را ندارند به تازگی با برگزاری تست‌های پیش از فصل، اقدام به جذب نفرات برای شرکت در مسابقات کرده اند که در واقع با وعده‌های دروغین درصدد سوء استفاده از ناآگاهی بازیکنان جدید و دریافت مبالغی از آن‌ها هستند.

دبیر هیئت فوتبال ادامه داد: خانواده‌های بازیکنانی که قصد دارند در فصل پیش روی مسابقات استان تهران به تیم جدیدی بپیوندند پیش از هرگونه اقدامی به سایت رسمی هیئت فوتبال مراجعه کنند یا به صورت حضوری به کمیته مسابقات هیئت فوتبال رفته و استعلام حضور تیم مربوطه در مسابقات استان تهران را از مسئول رده مربوطه جویا شوند تا خدای نکرده مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

تیموری خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که برای شرکت در مسابقات فصل ۹۹ استان تهران اقدام به خرید امتیاز کرده اند باید با حضور در هیئت فوتبال مراحل اداری نقل و انتقال و تغییر نام تیم خود را انجام دهند و تا قبل از سپری شدن این مراحل اجازه برگزاری تست‌های پیش از فصل به منظور جذب بازیکن را ندارند. در صورت گزارش به کمیته انضباطی معرفی خواهند شد و با محرومیت‌هایی از سوی هیئت فوتبال رو به رو می‌شوند.

دبیر هیئت فوتبال در پایان اظهار داشت: با تهیه پروتکل‌های بهداشتی و ارسال به فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی درصدد دریافت مجوز شروع تمرینات و برگزاری مسابقات فوتبال پایه در استان تهران هستیم و امیدواریم هرچه زودتر شرایط به گونه‌ای رقم بخورد تا بتوانیم مسابقات فوتبال پایه را مانند سابق در بالاترین سطح برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار