ماجرای قهر بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دربی رفت چه بود؟

روابط دوستانه ۲ بازیکن استقلال و پرسپولیس که پیش‌تر با یکدیگر همبازی بودند، پس از دربی رفت تیره شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان دربی رفت پایتخت که با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید، سیامک نعمتی و سیاوش یزدانی با یکدیگر درگیر شدند. همین موضوع باعث شد روابط این ۲ بازیکن مخدوش شود.

در دقیقه ۹۱ این بازی، سیامک نعمتی قصد داشت روی دروازه استقلال حمله‌ای تدارک ببیند، اما با خطای سیاوش یزدانی مدافع آبی پوشان تعادلش را از دست داد.

پس از زمین خوردن نعمتی، یزدانی در حالی که به نظر می‌رسید تعادل نداشت، با زانو به سر بازیکن پرسپولیس ضربه زد و به نشان غیر تعمدی بودن این حرکت دست هایش را بالا برد.

پس از این اتفاق فرشاد احمدزاده برای دفاع از هم تیمی خود وارد عمل شد و با سیاوش یزدانی درگیر شد. در ادامه داریوش شجاعیان و دیگر بازیکنان استقلال و پرسپولیس به این درگیری اضافه شدند تا در دقایق پایانی دربی پایتخت یک جنجال رقم بخورد.

با این حال ماجرا با دخالت کریم باقری و محسن خلیلی ختم بخیر شد و بازی ادامه پیدا کرد، اما روابط دوستانه نعمتی و یزدانی که در پیکان با یکدیگر همبازی بودند، هرگز مانند گذشته نشد.

پس از پایان بازی و پیروزی سرخپوشان، نعمتی که از حرکت یزدانی ناراحت بود، تصمیم گرفت همبازی سابق خود را در اینستاگرام آنفالو کند. یزدانی درباره این اتفاق گفت: پس از بازی، نعمتی من را آنفالو کرد، اما من به رسم رفاقت کاری نکردم. چند ماه بعد من هم تصمیم گرفتم نعمتی را بلاک کنم و اکنون نمی‌خواهم راجع به این مسئله صحبت بیشتری کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار