روزانه ۶۰۰ آزمایش کرونا در استان زنجان انجام می شود

استاندار زنجان گفت: روزانه ۶۰۰ آزمایش کرونا در استان زنجان انجام می شود.

روزانه ۶۰۰ آزمایش کرونا در استان زنجان انجان می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حقیقی استاندار زنجان با هشدار به اینکه تست سرپایی ۳ برابر شده از مردم استان زنجان خواست با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی یاری گر کادر درمان باشند.

او با اشاره به انجام ۴۵۰ تست آنتی بادی با هدف شناسایی ایمنی و درصد ابتلا به کرونا در استان زنجان گفت: در این زمینه که برای کشور مفید است ما پایلوت کشوری انجام می‌دهیم.

استاندار با تاکید بر اینکه استان زنجان دچار پیک ابتلا به کرونا ویروس نشده است گفت: لازم است برای جلوگیری از گسترش کرونا دستور العمل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود.

حقیقی از انجام آزمایش ۲۱ هزار و ۶۸۱ نفر در استان زنجان از آغاز شیوع کرونا خبر داد و افزود: از این تعداد سه هزارو ۵۶۲ نفر در استان زنجان مثبت سرپایی هستند و هزار و ۲۷۱ نفر تا امروز در مراکز درمانی بستری شده اند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم در ستاد مقابله با کرونای استان با تاکید بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از عادی سازی در استان زنجان گفت: رعایت بازگشایی‌ها گام به گام درکنار هشدار‌ها و سختگیری‌های اجتماعی ضروری است تا بر ویروس کرونا فائق آییم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با قدردانی از خدمات جهاد گران عرصه سلامت استان افزود: برای مدیریت و کاهش سرایت لازم است دستور العمل‌ها را در حوزه پرهیز از تجمع در آرامستان‌ها جدی گرفته شود.

در این جلسه عنوان شد: با ایجاد مجهز‌ترین واحد تولیدی ماسک ،روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک در استان زنجان تولید می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.