بازدید بازرسان دامپزشکی از قصابی‌های شهرستان بدره

گشت مشترک بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان بدره از قصابی‌های این شهرستان اجرا گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کاظمی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بدره در گشت مشترک بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان بدره که به همراه کارشناسان شبکه بهدشت و نیروی انتظامی شهرستان از قصابی‌های سطح شهرستان بدره انجام شد، گفت:در این گشت مشترک و در راستای جلوگیری از کشتار غیرمجاز و همچنین پیشگیری از انتقال مکانیکی ویروس کرونا ویروس تمام چنگک‌های قصابی‌های سطح شهرستان که در خارج از قصابی نصب شده بودند جمع آوری شدند.

او با تأکید بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی درجهت حفظ سلامت مردم، اظهار کرد: کشتار و ذبح هرگونه دام فقط در کشتارگاه‌های مجاز تحت نظارت دامپزشکی مورد تایید است و هر گونه اقدامی خارج از این چارچوب، طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی شده و متخلفین به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس شبکه دامپزشکی بدره مطرح کرد: به شهروندان توصیه می کنیم گوشت و فرآورده‌های وابسته به آن را فقط از مراکز مجاز و معتبر خریداری کرده و به تاریخ تولید و مهر کشتارگاه دقت نمایند.

او ادامه داد: از شهروندان گرامی خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی، مراتب را با شماره تلفن ۳۵۷۲۲۵۰۹ و یا سامانه ۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.