اهمیت ندادن به محیط زیست باعث افزایش آلاینده‌ها می‌شود

معصومه هادی گفت: در سال‌های اخیر مراقب نبودن تعدادی از انسان‌ها و اهمیت ندادن آنان به محیط زیست، باعث افزایش آلاینده‌ها شده که این امر سرعت تخریب محیط زیست را در پی داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: مربیان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با ویژه ‌برنامه‌های گوناگون در فضای مجازی اعضای این کانون را با ضرورت حفاظت از محیط‌زیست آشنا کردند.

او  گفت: مجموعه کانون به عنوان یکی سازمان‌های تاثیرگذار در زمینه فرهنگ‌سازی میان کودکان و نوجوانان، با انجام فعالیت‌های گوناگون مخاطبان خود را با جلوه‌های مختلف فرهنگی آشنا کرده و همکاران در این مجموعه‌ با آگاهی از شرایط و فرهنگ‌سازی در حوزه‌ محیط زیست سعی در کاهش آسیب‌ها به محیط زیست دارند که حاصل آن پرورش کودکان و نوجوانانی است که به محیط پیرامون خود اهمیت می‌دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز همزمان با هفته محیط زیست و با توجه به شرایط ویژه‌ کشور در پی همه‌گیری ویروس کرونا، این فعالیت‌ها در سطح فضای مجازی پیگیری شد و اعضا با کمک مربیان خود با منابع آلوده‌کننده‌ محیط زیست آشنا شدند.

او بیان کرد: معرفی کتاب، آشنایی با روش‌های مراقبت از محیط زیست، بازیافت زباله، جداکردن زباله‌ها، نقاشی، دلنوشته‌های ادبی و کاردستی از جمله فعالیت‌هایی بود که در هفته‌ محیط زیست در فضای مجازی برای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان انجام شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار