شهردار تهران:

فعالیت روابط عمومی نباید موجب عوام زدگی شهروندان شود

حناچی گفت: وظیفه روابط عمومی ایجاد تاثیر مثبت بر افکار عمومی است و بی توجهی به حساسیت افکار عمومی می تواند تبعات سنگین داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در اولین همایش مدیران برتر ارتباطی شهر گفت: ابتدا روز جهانی ارتباطات را تبریک می‌گویم و لازم نیست اشاره کنیم که اهمیت روابط عمومی و تاثیر آن بر افکار عمومی چگونه است

شهردار تهران افزود:یکی از اهداف روابط عمومی ایجاد تاثیر مثبت بر افکار عمومی است و بی توجهی به حساسیت افکار عمومی می‌تواند تبعات سنگین داشته باشد و از سوی دیگر با زیاده روی عوام‌زدگی ایجاد می‌شود

حناچی ادامه داد:یکی از وظایف روابط عمومی تبیین‌درست فعالیت‌ها در خانواده عظیم شهرداری تهران است و اگر بخواهیم‌مقایسه کنیم با چند وزارت خانه شهرداری از حیث عده با وزارت خانه برابری می‌کند

او بیان کرد: اگر این‌ سازمان‌ عظیم‌در مسیر درست خود حرکت نکند اتلاف منابع و مسیر اشتباه را به دنبال دارد و ما در دوره حاضر شهر را یک نهاد مدنی می‌دانیم و اگر بتوانیم خواسته‌ها به شکل اجتماعی باشد با هزینه کمتر به هدف نزدیک می‌شویم.

شهردار تهران افزود:اگر موفق شویم‌ همراهی مردم را داشته باشیم شهر را ارزان‌تر اداره خواهیم کرد و در بازه‌ای از زمان ما با جنگی مواجهه شدیم‌که مشکلات زیادی در کشور وجود داشت و شیرازه اداره کشور از هم پاشید و باید گفت بزرگترین‌تهدید با حضور مردم به فرصت بدل شد و اگر مردم حضور پیدا نمی‌کردند جنگ بسیار سخت و دشوار با نتیجه‌ای دیگر به پایان می‌رسید.

حناچی ادامه داد: ما‌ در شهرداری تهران این‌نعمت را داریم که با مردم در ارتباط باشیم و وای بر ما اگر مردم خوبمان را نا امید‌کنیم و توجه به این نکته که ما اقدامی را با منابع عمومی و دولتی استفاده کنیم و یا دیگر بخش‌ها را درگیر کنیم‌نتایج متفاوتی دارد.

او بیان کرد: وظیفه ما در شهرداری تهران این است منابع مردم را با نیروی انسانی به کار بگیریم و روابط دو سویه را روغن کاری کنیم و باید از همکاران در حوزه روابط عمومی تشکر کنم که اقدام‌های شهرداری تهران را به خوبی منعکس کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایده پرداز مدیریت شهری
۱۰:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
عوراض های سنگین نوسازی و پسماند و آتش نشانی و هزینه های که بهمردم تحمیل شده است چگونه شهر را میتوانید ارزان اداره کنید که مردم با این هزینه ها جبری مواجه شدند و برای نوسازی 6 ماه تا یکسال باید منتظر دستورات سختگیرانه و مقررات دست و پا گیر ساخت و ساز و گواهی و مجوز ساختمان بمانند ... مالکان بخش بافت های فرسوده و ناپایدار شهری و ریزدانه ها و کم برخوردار در این مقررات تبعیض آمیز یکی شرایط بهتر و دیگری بدتر قرار می گیرند و جرایم سنگینی را برای تغییرات جزیی باید بپردازند . قیمت مسکن نجومی شده آیا شهرداری در کاهش قیمت مسکن و تسهیلات تشویقی و ترغیب به ایمن سازی ملک و مشاوره و کمک رسانی سهمی ندارد ؟ !!!
آخرین اخبار