هفته سی و یکم بوندسلیگا/ برد سخت دورتموند با گل دیرهنگام هالند

هفته سی و یکم بوندسلیگای آلمان با برگزاری ۵ مسابقه به طور همزمان، پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سی و یکم بوندسلیگای آلمان، ۵ بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین آن ها، تیم دوم جدولی بورسیا دورتموند موفق شد، با گل دقیقه ۹۰+۵ ارلینگ هالند برابر تیم شانزدهم جدولی فورتونا دوسلدورف به برتری برسد.

زنبور‌ها با این پیروزی، قهرمانی بایرن مونیخ را موقتا به تعویق انداختند. هالند که به دلیل مصدومیت جزئی دقیقه ۶۱ به عنوان بازیکن تعویضی وارد بازی شده بود، با گل دیر هنگامش، باز هم ارزش‌های خود را اثبات کرد.

پیروزی پُر گل وردربرمن در جنگ انتهای جدولی‌ها

در دیگر بازی این هفته فوتبال باشگاه‌های آلمان، تیم فوتبال وردبرمن موفق شد، با نتیجه پر گل ۵ بر یک، پادربورن را شکست دهد.

کلاسن دقایق ۲۰ و ۳۹، اوساکو دقیقه ۳۴، ماکسیمیلیان اگشتاین دقیقه ۵۹ و نیکلاس فولکرگ دقیقه ۹۰+۲ گل‌های وردربرمن را در این مسابقه وارد دروازه حریف کردند. عبدالحمدید سبیری دقیقه ۶۶ تک گل پادربورن را به ثمر رساند.

تیم وردربرمن با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و با حفظ رتبه هفدهم، کمی به بقا در بوندسلیگا امیدوار شد. پادربورن هم با ۲۰ امتیاز همچنان در رده هجدهم قرار دارد.

فرایبورگ از شکست مقابل گرگ‌ها گریخت

تیم فرایبورگ درحالی که با ۲ گل از وولفسبورگ عقب بود، اما گل‌های خورده را جبران کرده و نتیجه بازی را به تساوی ۲-۲ تبدیل کرد.

وخورشت دقایق ۱۴ و ۲۷، گل‌های وولفسبورگ را به ثمر رساند. لوکاس هولر دقیقه ۴۳ و رولند شالای دقیقه ۴۶، گل‌های فرایبورگ را وارد دروازه رقیب کردند.

هرتا در المپیک برلین تحقیر شد

تیم آینتراخت فرانکفورت موفق شد، با نتیجه ۴ بر یک، هرتابرلین را در ورزشگاه المپیک برلین شکست دهد.

باس دُست دقیقه ۵۱، آندره سیلوا دقایق ۶۲ و ۸۶، اندیکا دقیقه ۶۸ گل‌های آینتراخت را به ثمر رساندند. کریستوف پیونتک هم دقیقه ۲۴ تک گل هرتا را زد.

آینتراخت با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر، جای هرتا را در رده نهم جدول گرفت.

یونیون پس از ۷ بازی ناکامی، رنگ برد را دید

یونیون برلین با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم کلن به برتری رسید. فریدریش دقیقه ۳۹ و گنتنر دقیقه ۶۷ کل‌های یونیون برلین را زدند. کوردوبا هم دقیقه ۹۰+۲ یکی از گل‌ها را پاسخ داد، اما مانع شکست تیم کلن نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار