فرمانده انتظامی شهرستان بدره:

ریش سفیدان و معتمدان تاثیر گذار‌ترین افراد جامعه در تامین امنیت هستند

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: ریش سفیدان و معتمدان بازوان توانمند پلیس و تاثیر گذار‌ترین افراد جامعه در تامین امنیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره  در جلسه تعاملی با ریش سفیدان و معتمدان شهرستان گفت: در کنار تلاش و فعالیت‌های کارکنان پلیس، مشارکت مردم و حمایت معتمدان تضمین کننده تأمین نظم و امنیت جامعه خواهد بود.

او افزود: رویکرد پلیس شناسائی و مقابله با انواع آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است و یقیناً دست یافتن به این اهداف نیاز به مشارکت معتمدان محلی و متنفذین دارد که مورد اعتماد پلیس و مردم هستند.

بازیار با بیان اینکه خدمت به مردم و جلب رضایت مردم با هدف تأمین امنیت یکی از بهترین عبادت‌ها است، ادامه داد: مأموران نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آسایش مردم تمام توان خود را بکار گرفته اند و در این راه شهدای ارزشمندی تقدیم جامعه کرده اند.

او با اشاره به نقش بزرگان و ریش سفیدان را در پیشگیری از وقوع جرائم اضافه کرد: استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های ارزشمند بزرگان امنیت پایدار اجتماعی را به همراه خواهد داشت چرا که اعتماد مردم به پلیس بهترین سرمایه اجتماعی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره، نقش بزرگان و ریش سفیدان در پیشگیری از وقوع جرم را مهم ارزیابی کرد و عنوان کرد: استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های ارزشمند این عزیزان امنیت پایدار اجتماعی را به همراه خواهد داشت چرا که ریش سفیدان و معتمدان بازوان توانمند پلیس و تاثیر گذار‌ترین افراد جامعه در تامین امنیت هستند.

سرهنگ بازیار بیان کرد: آرامش و امنیت موجود در شهرستان حاصل تلاش و همکاری همه دستگاه‌ها و همیاری ریش سفیدان و سران طوایف با پلیس است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.