افزایش ۶ درصدی بودجه سالانه کمیته امداد

رئیس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد امام خمینی (ره) کل کشور گفت: بودجه دولتی سال جاری این سازمان نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، روح الله رحیمی رئیس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد امام خمینی (ره) کل کشور در جلسه تبیین بودجه سالانه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: بودجه دولتی سال جاری این سازمان نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا  از ابتدای شیوع این بیماری ستادی در مرکز و به طبع آن در همه استان‌ها تشکیل شده است افزود: این ستاد به منظور بررسی وضعیت مددجویان و تصمیم گیری در خصوص جلوگیری از آسیب‌های احتمالی تشکیل شده است.

رئیس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد امام خمینی (ره) کل کشور تصریح کرد: با کمک‌های این ستاد بسته‌های بهداشتی و اعتبارات مناسبی به عنوان کمک هزینه به مددجویان در سطح کشور تخصیص داده شد که این مهم باعث شد تا درصد ابتلا به بیماری در مددجویان نسبت به مردم عادی در جامعه کمتر  باشد.

روح الله رحیمی بیان کرد: در بحث کرونا مجموعا به بیش از ۵ میلیون نفر مددجو کمک‌های نقدی و غیر نقددی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

او با بیان اینکه اولویت کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری رفتن به سمت مردمی شدن است ابراز داشت: ۴۰ درصد از بودجه امسال کمیته امداد امام خمینی (ره) دولتی و ۶۰ درصد ما بقی آن‌ها مردمی و از طریق کمک‌های مردم و مراکز نیکوکاری است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار