سهمیه خوزستان برای راه اندازی مراکز مثبت زندگی ۱۸۱ مرکز است

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: سهمیه خوزستان برای راه اندازی مراکز مثبت زندگی ۱۸۱ مرکز است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا صدیق راد مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: سهمیه استان برای راه اندازی مراکز مثبت زندگی ۱۸۱ مرکز است که از میان واجدین شرایط و ثبت نام شده، این نفرات انتخاب می‌شوند.

او با بیان اینکه ۷۲۴ نفر در مرحله نخست راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی در استان ثبت نام کردند افزود: با راه اندازی هر مرکز حداقل ۴ نیروی تحصیل کرده مشغول به کار خواهند شد.

صدیق راد بیان داشت: ابتدا بررسی صلاحیت علمی و عمومی متقاضیان برای افرادی که بالاترین امتیاز را به دست آوردند، موافقت اصولی صادر و پس از آن افراد به مدت ۳ ماه فرصت دارند تا با تامین مکان، امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز، پروانه فعالیت دریافت کنند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان تصریح کرد: از جمله اهداف تشکیل این مراکز افزایش آگاهی عموم افراد جامعه از وظایف خود، فعالیت‌ها و خدمات سازمان بهزیستی، تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات بهزیستی، کاهش تردد‌های غیرضروری به مراکز و ادارات بهزیستی، گسترش و فراگیری خدمات این سازمان، ایجاد شفافیت در فرآیند ارایه خدمات، ارایه مجموعه‌ای از خدمات در یک مرکز، مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره وری، فراهم شدن اماکن ارایه خدمات الکترونیکی، بهبود، اصلاح و حذف فرآیند‌های موازی، کاهش بهای تمام شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.