مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

مهدهای کودک‌ها تا پایان خردادماه بازگشایی می‌شوند

علیرضا ایزدپور گفت: پایان خردادماه زمان بازگشایی مهدهای کودک در سراسر کشور و استان سمنان اعلام‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان به تشریح آخرین وضعیت مهدهای کودک استان سمنان با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی چندین ماهه مهدکودک‌ها و اعمال محدودیت‌های لازم پس از بازگشایی مجدد مهدهای کودک پرداخت و گفت: هرگونه تصمیم‌گیری در مورد بازگشایی مهدهای کودک بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور عملیاتی می‌شود.

او افزود: در آخرین تصمیم‌گیری انجام‌شده پایان خردادماه زمان بازگشایی مهدهای کودک در سراسر کشور و استان سمنان اعلام‌شده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در مورد نحوه نظارت بر مهدهای کودک نیز عنوان کرد: ۲ تیم استانی و شهرستانی بر نحوه عملکرد مهدکودک‌ها در حوزه‌های مختلف نظارت دقیق و کامل دارند.

ایزدپور بیان کرد: تیم نظارت شهرستانی به‌صورت فصلی (هر سه ماه یک‌بار) و تیم نظارت استانی برحسب مورد و به‌صورت تصادفی در طول سال ناظر بر عملکرد مهدهای کودک در سراسر استان هستند.

او در مورد اقدامات انجام‌شده در مراکز نگهداری سالمندان از سوی بهزیستی استان سمنان در راستای جلوگیری از شیوع و ابتلای کارکنان و سالمندان به ویروس کرونا گفت: پذیرش مددجویان جدید بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا در مراکز نگهداری سالمندان ممنوع بود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان افزود: تب سنجی روزانه پرسنل مراکز به هنگام ورود و خروج، واریز یارانه خرید مواد بهداشتی و ضدعفونی، کنترل بهداشت، خرید و تحویل دستگاه کنترل اکسیژن خون برخی دیگر از اقدامات انجام‌شده بهزیستی استان سمنان ویژه مراکز نگهداری سالمندان در سراسر این استان بوده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.