رقابت ۹۰ نامزد در انتخابات مجامع هلال احمر استان یزد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان یزد، ۹۰ نامزد به رقابت خواهند پرداخت.

انتخابات مجامع هلال احمر به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: پنجمین دوره این انتخابات مجامع هلال احمر استان یزد روز جمعه ۲۳ خرداد با رقابت ۹۰ نامزد در ۱۰ شعبه استان برگزار می‌شود.

او افزود: در استان یزد نه هزار و ۱۳۶ نفر که از این تعداد سه هزار و ۸۹۹ نفر (داوطلبان و امدادگران) و پنج هزار و ۲۳۷ نفر (جوانان) واجد شرایط رای دادن در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان هستند.

حرازی زاده بیان کرد: ۱۱۰ نامزد برای رقابت در این انتخابات ثبت نام کرده اند، که ۹۰ نفر  از سوی هیئت نظارت بر انتخابات تایید صلاحیت شدند، از این تعداد ۶۸ نامزد شورای اجرایی و ۲۲ نامزد بازرس در این دوره از انتخابات جمعیت هلال احمر استان یزد هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: در هر شهرستان چهار نفر عضو اصلی شورای اجرایی، دو نفر عضو علی البدل، یک نفر برای بازرس اصلی و یک نفر دیگر نیز علی البدل است.

او با بیان اینکه مجامع هلال احمر بستری مهم و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضا و داوطلبان در جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود، گفت: یکی از مولفه‌های بسیار مهم و موکد در فرایند برگزاری این انتخابات، رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دقیق مفاد دستورالعمل های بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا است.

این مقام مسئول در پایان با دعوت از همه اعضای واجد شرایط هلال احمر استان برای مشارکت و حضوری موثر و باشکوه در پنجمین دوره انتخابات مجامع، گفت: مشارکت بالای اعضا می‌تواند ضمن افزایش سرمایه اجتماعی این نهاد مردمی، به ارتقای خدمت رسانی کمک کند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار