تقدیر از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی در کوی نیکنامان با موضوع کتاب‌های صوتی حاوی زندگینامه و خاطرات سه شهید استان ایلام تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی در کوی نیکنامان با موضوع کتاب‌های صوتی حاوی زندگینامه و خاطرات سه شهید استان در دوران دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضران و تقدیر از زحمات مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و توجه ویژه به مباحث فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین قشر بانوان گفت: ترویج موثر فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است که همه باید در مقابل آن احساس تکلیف کنیم.

او افزود: اینگونه مسابقات با هدف آشنایی کارکنان با شهدای دفاع مقدس و جایگاه والای آنان اقدامی ارزشمند است که منجر به ارتقاء سطح آگاهی‌های کارکنان به ویژه قشر بانوان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: این مسابقات علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  زمینه‌های فرهنگ کتابخوانی در بین همکاران را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.